(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAİMA ŞÜKREDERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAİMA ŞÜKREDERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şükür kulun sınavıdır hocam çok güzel bir şiiir ..ikinci kıtanın birinci mısrasında yanılmıyorsam gözden kaçırdığınız bir kelime hatasımı var...yanıldıysam özürler...tebriklerimle...saygılar...
ben sizi ayakta alkışlamaktan yorumdum artık... ama yine de ayakta alkışlayacağım. zira bu şiir ve şair bunu fazlasıyla hakkediyor.. tebrik ve saygılarımla.. sağlıcakla kalınız........
Allah'ın verdiği sağlık,sıhhat ve afiyyet için elbette şükretmek lazım; ancak kulunun hakkımızı gasbetmesine ise asla. Harika bir şiir tezahür etmiş gönül sayfanızdan. Tebrik ve saygılar.
Hocam harika bir şiir çıkmış kaleminizden. Hem bu şiir için hemde şükrünüzü daima bilidiğiniz için sizi tebrik ederim. Ne yazık ki günümüz insanı şükründen aciz bir vaziyette. Sağlıcakla efendim...
SELAM VE DUA ILE
NIHAT YURT KANADA
HERKES GURBAN SANADA