(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERDESİNİZ-5 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERDESİNİZ-5 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdalınım, her bir zerren için fedadır bu can Sevda içinde, isyan mı eder, bu baş ile bu kan Vurmaya, bölmeye kalksalar da hainler arkandan Asil Millet oldukça korkma ne Push'tan ne Apo'dan
Sevğili üstadım biraz uzun oldu ama yorumum sayfanı işgal ettim hakkını helal et içim yanıyor bu döneklerin ettikleri Allah yüreğien kalemine zaval vermesin can dost
Biz çok yüce bir milletiz. Dünyada bizim kadar asil ve şefkatli bir millet daha bulunmaz. Ama şu da bir gerçektir ki, bizim öfkemizin de önünde durulmaz. İstiklâl Marşımızın şairi Mehmet Akif Ersoy' ne diyor ? Yumuşak başlı isem, kim demiş uysal koyunum, Kesilir belki ancak çekmeye gelmez boynum. Sevğili dost yürek sesin susmasın kutlarım allaha emanet ol
kaderimol tarafından 7/24/2009 8:46:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Selam ve sevgi üzerine olsun kocakurtsoylu şairim, arkadaşım, dostum: Kalemine adına yakışır bir şiir olmuş kutlarım.Başarılar. Yüreğimizi yine titrettiniz.Kutlarım usta kalem.Başarılar.Sevgilerimle.
Başka ilaçları sürmem yarama, Yaşamı kültürü uymaz töreme, Kızıl elma Ülküm, hedef Turan’a, Nerdesiniz önce vatan diyenler
Üstadım bunların hepsi de birbirinde güzeldi yüreklerimizi doldurdunuz her seferinde. Sevgilerim sizinledir. Her bir şiirinizi sabırsızlıkla beklediğimizi unutmayın sevgiler.
Sevgili can, bu seride ders alacak birçok konu var ancak "nerdesiniz" diye aradığımız kişiler acaba üzerlerine alınırlar mı? Umarım kulaklarına biraz da olsa kar suyu kaçıyordur diye düşünüyorum. Sevgiyle kalınız.
Kaybolursa şuur yok olur millet, Dikilir karşına her türlü illet, Çekilmez hal alır o zaman zillet, Nerdesiniz önce vatan diyenler?
sayın Hoca'm... diğer şair arkadaşlar gibi şiiri bütünüyle almak gerekirdi ama onlar gereğini yapmışlar diye sadece bu kısmı kesip aldım. zira bu şiirin hiç bir yerden bölünmemesi gerekiyor. harika dizeler, harika bir bütünlük. takdire şayan şiir ve ozana tebriklerim sonsuz... sağlıcakla kalınız...
Kaybolursa şuur yok olur millet, Dikilir karşına her türlü illet, Çekilmez hal alır o zaman zillet, Nerdesiniz önce vatan diyenler?
“Devleti yaşat ki insan hür olsun” Hep birlik olarak sesi gür olsun, Aşılmaz dağlarım hepsi sur olsun, Nerdesiniz önce vatan diyenler?
Sevgili ustadim su anda Cezayirde arazi calismasi yaptigim icin siirlerinizi aksamlari firsat buldukca ancak okuyabiliyorum. Mukemmel bir siir. Gonullden kutluyorum sizi. Saygi ve hurmetlerimle.
Sevda içinde, isyan mı eder, bu baş ile bu kan
Vurmaya, bölmeye kalksalar da hainler arkandan
Asil Millet oldukça korkma ne Push'tan ne Apo'dan
Sevğili üstadım biraz uzun oldu ama yorumum
sayfanı işgal ettim hakkını helal et
içim yanıyor bu döneklerin ettikleri
Allah yüreğien kalemine zaval vermesin can dost
Biz çok yüce bir milletiz. Dünyada bizim kadar asil ve şefkatli bir millet daha bulunmaz.
Ama şu da bir gerçektir ki, bizim öfkemizin de önünde durulmaz.
İstiklâl Marşımızın şairi Mehmet Akif Ersoy' ne diyor ?
Yumuşak başlı isem, kim demiş uysal koyunum,
Kesilir belki ancak çekmeye gelmez boynum.
Sevğili dost yürek sesin susmasın kutlarım allaha emanet ol
kaderimol tarafından 7/24/2009 8:46:03 PM zamanında düzenlenmiştir.