Yine yalnizim kendimle basbasa, Sen dustun aklima son defa Gozlerimi kapattim ansizin Gozlerin oldu icimi yakan sizim..
.......Sen ey yar yuregimde saklisin .......Sen ey yar dusuncelerimde yasaklisin .......Sen hayata anlam veren .......Sen ki bu gonule hayat veren...
Bir damla gozyasina kiyamam Hayatim,canim,askim diyemem Ellerin olsanda sana sitem edemem Kadere isyan yazdiramam..
......Mavi gozlerindir beni yakip kul eden ......Gamzelerindir beni sende bitiren ......Ozlemlerdir seni hep bekleyen ......Her gulusune ayri bir anlam veren..
Sensiz gunler gecmezken Bu siiri yazdiran hayalin dururken Nazli umutsuz ask kurbaniyken SOYLE EY GONUL............... Nasil unutayim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***SOYLE EY GONUL*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***SOYLE EY GONUL*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri okurken giden trenin pencerelerine bakmak gibi ard arda dizilmiş nefis ifadeler ,kopma yok bir bütünün parçası gibi oldukça başarılı bir çalışma saygı selamlar...
Güzel dizelerdi şair Tebrikler sevgiyle kal saygılar ---------------------------------- Unutmakmı unutmakmı seni Kaplamışken benliğimi beni Unuttum demek hatırlamaktır Sevene unutmamak yasaktır Gönül akıp gitti sevgiliye Artık serzenişlerin boş yere
Vuslat
siyah-beyaz tarafından 7/24/2009 1:56:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir damla gozyasina kiyamam Hayatim,canim,askim diyemem Ellerin olsanda sana sitem edemem Kadere isyan yazdiramam..
......Mavi gozlerindir beni yakip kul eden ......Gamzelerindir beni sende bitiren ......Ozlemlerdir seni hep bekleyen ......Her gulusune ayri bir anlam veren..
Duygu yüklü güzel bir şiirdi. Tebrikler... Sevdiğimiz bizim olmasa da biz yine hep severiz. Kalbimizin bir köşesinde hep saklı kalırlar.....
Harika dizeler okudum.yanık yürekten süzülen kelimeler hasret olnuş,özlem olmuş,acı olmuş gelmiş dizilmiş ak yaprağın üstüne.ama nefret olmamış,lanet olmamış,sitem olmamış...bu gerçekten yürek işi...kutluyorum değerli şiir dostunu.selamlar,sevgiler,saygılar
NIHAT YURT KANADA
SELAMLARIM SANADA