ÖNCE HARFLER DÖKÜLDÜ BİR BİR SONRA KELİMELER OLUŞTU SEVGİ,HASRET,ÖZLEM VE DE AŞK CÜMLELERE DÖNÜŞTÜ UZUN UZUN ANLAM KATARAK YAŞAMIMIZA. DAHA YÜZÜNÜ GÖRMEDEN KELİMELER ARASINDA, CÜMLELER ARASINDA SEVDİM SENİ SONRA SESİNİ DUYDUM İLK KEZ BUĞULU,NARİN VE ETKİLİYDİ BİR GİRDAP GİBİ ÇEKTİ İÇİNE VE YÜREĞİNE GÖTÜRDÜ BENİ YÜREĞİNİ DUYDUM SICACIK RUHUNDA OKŞADIN RUHUMU VE AŞK YENİDEN ALEVLENDİ YÜREĞİM YANARDAĞLAR GİBİ YÜREĞİM COŞTU SEVDAYA SEN GİRDİN RUHUMDAN YÜREĞİME DAHA GÖZLERİNİN RENGİNİ BİLE TATMADAN YÜZÜNÜ BİLE GÖRMEDEN BEN YENİDEN SEVDALANDIM BEN YENİDEN AŞIK OLDUM SENİN YOKLUĞUNDA BEN SENİ ÇOK,HEMDE ÇOK SEVDİM BEN SENİ SENSİZLİKTE SEVDİM BİRTANEM BEN SENİ SESİNDE,BEN SENİ RUHUNDA BEN SENİ YÜREĞİNDE SEVDİM.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK YENİDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK YENİDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi her girdiği yürekte bu denli hazları ve tabi genelde de hüzünleri bırakıyor toryu olarak. Ama dileklerimiz güzel son bulmasıdır tümünün. Her güzel başlangıcın güzel sonlanması dileklerimle sevgiler gönderiyorum.
Teşekkürler Can dost.Şu sevgisizliğin kol gezdiği dünyada bir nebzede olsa sevgiyi bireyselde olsa işlemek,sevginin her yaşta mümkün olabileceğini anlatmak istedim.Nice yüreklerin nice güzel sevdaları yaşaması dileklerimle, saygılarımı sunuyorum
SONRA KELİMELER OLUŞTU
SEVGİ,HASRET,ÖZLEM VE DE AŞK
CÜMLELERE DÖNÜŞTÜ UZUN UZUN
============================
Sevmek çok güzel bir duygu.Sevgisiz kalpler acımasız olur.
severken sevilirken karşılıklı sevgi içinde sonsuz mutluluklar dilerim.