resim Erzurum Oltu okulunun tanıtım resimlerine bakarken seçtiğim bir alıntı resimdir. saygımla
yokluğunda yağmur olmaktansa, varlığında birlik olmak benim mutluluğumdur sevgili. kesilmiş vakitte ömür geçirmektense, seninle bir saatlik varlık, var oluşlu bir dünyamdır sevdiğim.
eskimo yaşamıdır benimki bu fani dolu dünyada. yaşanmışlıklar arkasında saklanan bir gece gibiyim. gün yüzüne açan bir çiçek gibi olmak istiyorum sevgiler. sana dokunuşluğumda bir heves umut doğsun yüreğime. seninde gönlündeki haykırışları atıp, bana umut vermeni istedim.
senli ve benli bir dünya olsun hayali sevgimde, yokluğundan akan servetleri varlığınla bileyim. yanımda iken, benimle mutlu iken yaşamak istiyorum, haykırışları bir kenara atıp, bana umut vermeni istiyorum ey sevgili dünyadaki kısa zamanlı sevgili...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENLİ BİR DÜNYAM OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENLİ BİR DÜNYAM OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
senli ve benli bir dünya olsun hayali sevgimde, yokluğundan akan servetleri varlığınla bileyim. yanımda iken, benimle mutlu iken yaşamak istiyorum, haykırışları bir kenara atıp, bana umut vermeni istiyorum ey sevgili dünyadaki kısa zamanlı sevgili...
DOST COK SEY ISTEMIYORSUN SIIR COK GÜZEL OLMUS...BU GÜZEL ISTEKLERININ YERINE GELMESI DILEGIYLE...SAYGILAR SELAMLAR...
cok guzeldı dost yokluğunda yağmur olmaktansa, varlığında birlik olmak benim mutluluğumdur sevgili cok guzel anlamlar yargılar kulanılan duygu dolu harıka ötesı duygulardı yazan mehmet ustanın guzel yuregıne saglık
yokluğunda yağmur olmaktansa, varlığında birlik olmak benim mutluluğumdur sevgili. ============= Çok içten ve kararlı satırlardı bunlar, Yüreğinize sağlık .. Selamlar ...
senli ve benli bir dünya olsun hayali sevgimde, yokluğundan akan servetleri varlığınla bileyim. yanımda iken, benimle mutlu iken yaşamak istiyorum, haykırışları bir kenara atıp, bana umut vermeni istiyorum ey sevgili dünyadaki kısa zamanlı sevgili...
İnsanın her zaman bir dosta seven birine ihtiyacı vardır. Allah iyilerle karşılaştırsın. Güzel bir şiirdi, tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
senli ve benli bir dünya olsun hayali sevgimde,
yokluğundan akan servetleri varlığınla bileyim.
yanımda iken, benimle mutlu iken yaşamak istiyorum,
haykırışları bir kenara atıp, bana umut vermeni istiyorum
ey sevgili dünyadaki kısa zamanlı sevgili...
DOST COK SEY ISTEMIYORSUN SIIR COK GÜZEL OLMUS...BU GÜZEL ISTEKLERININ
YERINE GELMESI DILEGIYLE...SAYGILAR SELAMLAR...