(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZ GECELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZ GECELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanki anlamadın, sanki görmedin, Zavallı gönlüme, değer vermedin, Sevdanla yaşayan, kalbe girmedin, Sensiz geceleri, istemiyorum!
hocam kac kez dınledım bılmıyorum sevınc hanımın sesıyle yapmıs oldugu katkı muhtesem .... inanılmaz güzeldi ... duygular sel olmus tasmıs ... yüreğinize sağlık
Süper bir şiir, çok güzel harika olmuş emeğinizi kutlarım. Sevdi mi yürek bir kez düşer narına, yanarda yanar aşkın harına, aşk ki hep yürekteki yârini arar, gözü görmez, gönlü düşmez başka bir sevdaya, geceler de hecelerde yâri vardır her nefeste bedende. Yüreğinize sağlık, gönülden kutlarım çok güzeldi. Sevgilerle kalınız yaşamda sağlıkla, huzurla sevdiklerinizle bir arada dilerim inşallah.
Akıcı duygulu muhteşem bir şiir olmuş.şairin şiirindeki başarısından dolayı tebrik ediyor ve başarısının devamını diliyorum.
Gönülden gelen duyguların mısralara duygulu ve etkili bir şekilde aktarılması ile beğenerek ve saygı duyarak okuduğum Çok Güzel Bir şiir olmuş.
Şiirdeki ustalığınızı Erzurum 'dan selamlıyorum..
Şiir ve hayat yolunuzun açık ve engelsiz olmasını diliyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim ve yorumlayan nefesin her demde can olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
şiiriniz kesip kopyalamayacam,bütününüde alıp eklemeyecem zaten o şiiri siz yazdınız ama ben çok beğendim her dizeyi...hani öyle bir istemeyişiniz var ki onsuz olan hiç bişeyi,öyle bir çöl gibi çizmişsiniz ki kendi portrenizi,ben ona ancak dünyanın en değerli şeyi olan sizinde en değerliniz su gibi bi isim vermek istedim,o su ki size can üstüne can verecek....kutlu-yorum inşaallah yüreğinizdeki gelincikler solmadan gelir..........
Ankara - 16.07.2009 Ümit Zeki SOYUDURU Sevgili dost şairim, arkadeaşım,Ü.Zeki Soyuduru; tamamiyle gönül feryedi, yürek sızıntısı duygusal şiirini az önce okudum.Kutlarım.Bir sevda şiiri bu kadar olur dedirtecek bir şiir olmuş.Nice başarılı şiirler...Sevgilerimle kalın. ([email protected]) Selamlar.
ayakta alkışlanacak bir şiir.. harika dizeler... yorumuyla güç kalan hanımefendi de takdire şayan.. zira ruhu okşayan bir ses tonu ... bütününüyle harika bir şiir. Sayın Hoca m.. halikulade eserinizi tebrik ederim. saygılarımla.. sağlıcakla kalınız..
Gecikmişliğimin ezikliğiyle sayfanızdayım, yine muhteşem duygularla örünmüş harika bir şiir akıp gelmiş yüreğinizden. Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla....
Gerçekten şiiriniz vezın olarakda kafiye olarakda aynı zamanda duygu yüklü bir şiir olarakda çok çok güzel. Okurken çok haz alarak okudum ve dinledim. Sevinç İnal Hanım da gerçekten tam tonuyla ve vurgulu olarak seslendirmiş. Sizin ellerinize,yüreğinize ve Sevinç hanımında dillerine sağlık. Bu şiiriniz bana benim <<ISSIZ GECELER>>adlı şiirimi anımsattı. Mümkün oldukça şiirlerinizi ve yazılarınızı okuyarak bilgilenmiye çalışacağım.
Dostça selam ve saygılarımla. Halife Tatar
H.TATAR tarafından 7/23/2009 1:09:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Her zaman itiraf etiğimi gibi sizi okumayı çok seviyorum şiire doyuyorum sanki sürükleyip ta derinlere Ummanlara vuruyor hislerimi gerçekten nadide bir kalem usta bir tarz su gibi akıcı. Sevda hüzün ve dilekler çok güzel yakışmış şiire tebrikler usta kaleminize sevgilerimle
ümit bey, aşkınıza bağlılığınız ve şiirinize bu denli güzel dökmeniz imrendirici...tebrik ederim.. mükemmel olmuştu.hiç sıkılmadan sonuna kadar geldiğim, akıcı bir şiirdi..kaleminiz daim olsun...saygılarımla..
Dünyanın en güzel yeri gözlerinin içinde saklı Baharın yemyeşil dallarında artık hüzün var şimdi Rüzgârlar sesini kesmiş Ve yağmurlar boşa ıslatıyor kaldırımları Gözlerimin uykuya düştüğü Ve karanlığın aydınlığa hasret kaldığı yerdeyim Sensizlikteyim....
Ertuğrul Bayam
Ne olur, gönlünü gönlüme çevir, Sensiz geceleri, istemiyorum!..............................
Harika bir şiir okudum ve dinledim.Yalnızlıktan usanmış yüreklerin tercümanı olmuşsunuz yüreğinize kaleminize sağlik.Saygılarımla
Ümit aşık olduysa,ölesiye sever, Geçmişin anısını anlat güzel sözler ver. Birgün gelecek olursa eğer, Onsuz geceler geçmeyecektir.. Yürekten Tebrikler Üstadım.
DUYGULANMAMAK HİS HENGAMESİNE GARK OLMAMAK MÜMKÜN DEĞİL BU YÜREKTEN SÜZÜLEN SICAK VE HÜZÜNLÜ HASRET ŞİİRİNDE...SİZİ CANDAN KUTLUYORUM ÜSTAT 5 PUAN DEĞİL 500 NA LAYIK ŞİİRİNİZ.SELAM VE SAYGILARIMLA
İnan ki güzelim, çok kötü vurdun, Sensiz heceleri, istemiyorum, Şerha şerha, yüreğimi kavurdun, Sensiz geceleri, istemiyorum! ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: EVET HER DİZE BİR ALTIN DEĞERİNDE OLAN BİR ŞİİR TEBRİK EDERİM ÜSTADIM SAYGIMLA....
İnan ki güzelim, çok kötü vurdun, Sensiz heceleri, istemiyorum, Şerha şerha, yüreğimi kavurdun, Sensiz geceleri, istemiyorum! *********************************** SÜPER BİR SEVDA ŞİİRİ SAYGILAR
Seven, hisseden ve yazan yüreğiniz dert görmesin.. Çok güzel bir sevi ve aşk şiiriydi okuduğum, yorumu da çok güzel olmuş. Sevgiyle kalın daima... Saygılar.
sevgi dolu, aşk dolu yürekten seslenişlerdi değerli dost dilerim yankısı ses getirir ve yüreğiniz huzura kavuşur... Yine çok güzeldi yüreğinize kaleminize sağlık saygıyla...
GECELER ONSUZSA ÖYLE GECELERİ YAŞAMAK NE DENLİ ZORDUR. BİR DE HÜZÜN EKİLİRSE GÖZLERE NE DENLİ ZOR BİR SEVGİNİN ÇARESİZLİĞİ YAŞANIR. Sevinç hanımında duygu selini ve yorumunu kutlarım.....
Muhannet güzelden, hayır mı gelir? Dayanmaz yüreğim, közünde ölür. Ne olur, gönlünü gönlüme çevir, Sensiz geceleri, istemiyorum! Burası benim için çok özeldi üstadım. Saygı ve muhabbetlerimle Hasan DEMİRCİ
sitede beğendiğim şiir yorumcularından biri de değerli Sevinç hamım ki kendisinin sanat müziğine olan hayranlığının da hayranıyım ve zevkle hem şiir dinliyorum hem de mükemmel müzikler, şarkılar..işte duygulu olmak bu, şiir bu, şairlik de bu, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
Şiir sevda dolu..öyle güzel ve derinden işlemişsiniz ki bu kurguya ve anlatıma hayran olmamak mümkün değil...belki tek eleştirim ,sizin gibi mahir bir kalemin neden son mısraları tekrar etme gereği hissettiğidir...sensiz bilmeceleri ,eğlenceleri ,dibaceleri vs şeklinde devam etseydi diğer kıtaların son mısraları bence eser dört dörtlük olurdu...
................................selam ve dualarımla...
Gecenin karanlığında bir başınayım şu dünyada Ah etmeler fayda veririmi sen gittikten sonra Gecenin sessizliğini dinliyorum, sensizliğin soğuk kollarında Gecenin bitmeyen sonsuzluğunda seni yaşıyorum rüyada olsa Hala inandıramıyorum kendimi yokluğuna ölüyorum sanki derin boşluğunda...
Kutlarım aşkın yüreğinde gül olup bir ömür mutluluklar açarak yaşamına güzellikler getirsin dileklerimle mutlu kal
özlem ayyuka çıkmış..yürek çığlıklarda gel artık diyor..ne kadar güzel bir anlatım..nasıl güzel bir gönül çağırısı..dilerim gelir.geç kalmadan gelir..aksi halde geç kalmışlıklar bazen pişmanlıklarıda beraberinde getirebilir...yüreğinize sağlık saygılar sevgiler
Kalbe girmedin
Sensiz geceleri
İstemiyorum
Yüreğine sağlık
Tebrikler
Sevgimle