(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OL GİTSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OL GİTSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sayfaya gelişimin özel ve kendimce çok önemli bir sebebi var. Şiirin adını gördüm de geldim diyemem. Geç kalan bir özrün ayakları sürdü beni buraya tabi şiiri de okudum ama ona sonra değineceğim.
Bir şiiriniz vardı ilk yorum yaptığım şiiriniz. Ve yorum yaparken öylesine bilinçsiz , şuursuz daldım ki alfabenin tarlasına kendimden ne kadar utansam haktır ki ben utanamayacak durumdayım ona bile gücüm yok. Yaptığım ilk şeydi ve aynı zamanda hep karşı olduğum şeydi. Sözde eleştiriydi. Ama öyle değildi.Bunun için özür diliyorum ha kabul etmemeniz güzel bir tokat olacaktır elbette ve sonuna kadar hak verdiğim bir şey olacaktır. Hiç sözüm olamaz çünkü yaptığıma hiçbir elbise kılıf olmaya cesaret edemez cesaret etseler bile yalan olurlar. Belki o şiiri beğenmemiş olabilirdim orda haklı da olabilirdim ama asla bir şairin yüreğine öyle dokunmaya hakkım yoktur bilirim bilirim de işte onu neden yaptım onu bilemiyorum. Ve uykularım kaçıyor o zamandan bu yana desem inanın ki hiç yalansız rahatsızlığımın betimi de öylesine güç ki ama bildiğim şair yürek anlar muhtemelen de ben öyleli yüreklerin neresindeyim onu da bilemez haldeyim.Bu ağırlık kalksın istiyorum üstümden. Bunu özel mesajla da yapabilirdim ama o derece konuşmak özelinize girmek zanımca ayıptır ki burdan yapıyorum umarım bağışlarsınız.
Hece şiiri. Ve şiir olabilmişliği her türlü mecburiyete rağmen hakikaten güzeldi. Bir de hikayesine dokunayım diyeceğim ama gücüm yok.
Sadece diyebilirim ki,
her daim nakışlar işlensin kaleminizde ve benim gibiler o halimdeki benim gibiler hiçbir zaman dokunamasınlar yüreğinize.
sevgili havin, sen o gün akıntıya kapıldın. elbette suçsuz bir insana saldırmak hem ayıp hemde günahtır. ne yazıkki bir şaire olarak böylesi saldırılara alıştık. özür dilemek büyüklüktür. sıkça tekrarlanmaması kaydıyla. hepimiz zaman zaman hata yaparız. affettim gitti gönlün hoş olsun. sevgiler...
Bilinmez yollardan düstursuz geçme, Hâldan bilmeyeni dost diye seçme, ============================
Bilinmez yollar tehlike doludur, Halden bilmeyen zaten toplumda doludur. Kararlı olacaksın, samimi olacaksın doğruları yoludur Samimiyetsiz olana hiç bir zaman yüz verme .. Tebrikler .. Kaleminiz daim olsun
Bilinmez yollardan düstursuz geçme, Hâldan bilmeyeni dost diye seçme, Muhannet suyundan bir yudum içme, Yürekten sevene köle ol gitsin.
Ziya olsa mum dibini ışıtmaz, Şamdan olsa gökyüzünü kuşatmaz, Ehil olan pis kuyuya taş atmaz, Can dostum diyene köle ol gitsin... ÇOK ANALMLI VE DOĞRU SÖZLERDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Çok güzel dizelerdi değerli kardeşim.tebrik ederim. Dost yürüyüşünden belli olur,her adımında sadakat vardır.Onu anlamak için koyun kafalı değil kurt akıllı olmak gerekir diyor saygılar sunuyorum
Bilinmez yollardan düstursuz geçme, Hâldan bilmeyeni dost diye seçme, Muhannet suyundan bir yudum içme, Yürekten sevene köle ol gitsin.
cok güzel cok. yüreginize saglik.
Bütün insanları dostun bil, kardeşin bil kızım Sevincin ürünüdür insan, nefretin değil Zulmün önünde dimdik tut onurunu Sevginin önünde eğil kızım.. (ataol behramoglu´nun dedigi gibi)
çok doğru tesbitler tebrik ederim evey can dost bulmak çok zor ama ben can dostunu diyenede köle olmak gerek hoş ve mutlu kalınız dostluklar baki kalsın inş selam ve saygılar
Hâldan bilmeyeni dost diye seçme,
Muhannet suyundan bir yudum içme,
Yürekten sevene köle ol gitsin.
Sevgili Rabia Barış'tan
Gönlümüze akan billür gibi dizeler...
Kalemin daim olsun arkadaşım
Yüreğin dert görmesin
Tebrik ve sevgimle