(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EMEKLİNİN GÜNLÜĞÜ-Hoşça kal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EMEKLİNİN GÜNLÜĞÜ-Hoşça kal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeklilik demek bambaşka hayat Ayrılık insanı kalpten yaralar Boğazımda durur sessiz bir feryat Hoşça kal yaşanmış tüm hatıralar ...........................Şiir çok güzel olmuş--5 Ancak tavsiyem emeklilğinizi geçiktirmenizdir. zira emekliliğe uyum sağlamak zor.İnsan İşsizlikten sıkılıyor. Yine de hayırlısı...Selamlarım efendim
Emeklilik demek bambaşka hayat Ayrılık insanı kalpten yaralar Boğazımda durur sessiz bir feryat Hoşça kal yaşanmış tüm hatıralar
sanırım bu sayfaya bu şiirinizden dolayı gelenlerin çoğunluğu benim gibi emekli olsa gerek ,evet bir anlamda son durağa yaklaşan dolmuş bir gün bizleride indirecek.güzel duygulardı yüreğinize sağlık üstad selam ve saygılarımla.
Emeklilik demek bambaşka hayat Ayrılık insanı kalpten yaralar Boğazımda durur sessiz bir feryat Hoşça kal yaşanmış tüm hatıralar
20.08.1998 /Samsun
İbrahim COŞAR 3 yıllık bir emekli olarak şiir bana çok güzel hitap etti sanki beni anlatmışsınız ve de tüm emeklileri, güzeldi, beğendim değerli hemşehrim, teşekkürler, sevgi ve saygımla, selamlar...
Sevgili can aynı duygulardan geçmiş birisi olarak sizin 1998 yılında hissettiklerinizi ben de 2006 da hissettim. Ancak ne yalan söyleyeyim özlediğim sadece maaşımın eksilen kısmı oldu. Emekliye "geber Ulan" ı reva gören bir ülkedeyiz malesef. Emeklinin tek sıkıntısı budur. Yoksa oyalanacak ve vakit geçirecek o kadar özlemini duyduğumuz hislerimiz var ki. Para olmayınca ne yazık ki bir olan sorun binbeşyüz olmakta. Sevgiler gönderiyor ve ömrümüzün kalan kısmının huzur içerisinde geçmesini diliyorum. Sevgiyle kalınız.
emekli
dinlenmeli
yeter çalıştığı
tebrik ederim