(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERDE KALDI-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERDE KALDI-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya tarihinde bir ilk Türkiye bir gariplikler ülkesi. Dünya tarihinde yine bir ilki gerçekleştiriyoruz. Türkiye’de bugün bir isyan var. Ama isyanı bastıracak devlet yok. İsyancı hareket bir otorite oluşturmuş ve Türkiye’nin doğudaki, batıdaki tüm kentlerini ve dağlarını terörle yakıyor. Ama karşısında onu bastırmak isteyen bir otorite, bir devlet yok. Tarihte, karşısında bir devlet gücü olmayan ilk isyan hareketi bu diyebiliriz. Türkiye’de kimsenin adını koymaya cesaret edemediği bir isyan hareketi var. Dağlarda her gün karakollarımıza saldırılıyor. Askerlerimiz şehit ediliyor. Kentlerde her gün kamu binaları yağmalanıyor, bayraklar yakılıyor, siviller öldürülüyor. Bu Millet ne yapıyor bakıyor. Gencimiz bakıyor esnaf bakıyor memur bakıyor asker bakıyor sivil bakıyor devlet bakıyor millet bakıyor. Ama sadece bakmakla kalıyor Bize de NERDE BU DEVLET DEMEK DÜŞÜYOR Diyemiyoruz ki Hey Millet Nerdeyiz Nereye Gidiyoruz diyemiyoruz bakıyoruz Sormuyoruz kendimize Devleti kim yapar? Millet. Öyle ise Devleti yapan Milletse O Zaman Bizde Millet Olarak Bunlara Dur Diyecek Bir Hükümet Seçmemiz Gerekmezmi?
Sevğili gönül daşım yine Muhteşemdi yüreğien sağlık Kutlarım güçlü kalemini
EVET USTAD SADECE AD'I DELET BIZ DERI IS'I DEVRTE AMMA O'DA DEVRETMEZ JAPONLA YAPISTI JILETLEDE KAZIYAMIYORUZ SEN VE ESEN KAL NIHAT YURT KANADA ALEM GURBAN SANADA
Yazık oldu canlara,
Doluştular sinlere,
Kaldık kara günlere
----Nerde kaldı ülküler,
----Bekçi oldu tikiler..
Umudun kesti millet,
Sadece adı devlet,
Yok olmalı bu illet,
----Nerde kaldı ülküler,
----Bekçi oldu tikiler..
Oğuzsoylum gülmedik,
Kurşunlarla ölmedik,
Kullara kul olmadık,
----Nerde kaldı ülküler,
----Bekçi oldu tilkiler..
Yüreğine sağlık üstadım ..çok güzeldi saygılar...