(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRKÇE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRKÇE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sesimiz, özümüz, dünyaya bakan bizce gözümüz Türkçe. Ve dünyanın en çok konuşulan en köklü dillerinden biri. "Ses bayrağı"mız. Yarınlara açılan penceremiz, umudumuz, varlığımızın isbatı.
Kutluyorum Türk/çe yazan değerli kaleminizi. Saygılarımla.
Sevğili dost gönüldaşımız değerli üstat Ali Kınıgın Türkce söylerim türküsü şu anda kulagımda bu güzel yürek sesin o gönüldaşımla aynı çığlıklardasınız yani yürekler aynı Rabbim yüreğinizi nur yaşamınızı huzur etsin
TURKCE ALKISLARIM TURKCE KUTLARIM TURKCE KONUSMYAN DIL'E PATLARIM TURK'E DIL UZATANI ON'A KATLARIM TURKCE ANADIL'IM TURKCE AK SUT'UM TERTEMIZDIR ISTE HELE BAK SUTUM
GARDASIMI BU VESILE ILE KUTLAMIS OLDUM SELAM VE DUA ILE NIHAT YURT KANADA BOLBOL SELAM SANADA
NIHAT YURT tarafından 7/17/2009 4:44:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dilini kaybeden ülkesin kaybeder. ve biz dilimizi kaybediyoruz dur demeliyiz engel olmalıyız yürekten kutladım ohcam anlatacak her şeyi söylemişsiniz Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık KUTLARIM
ben bu eli öperim arkadaş.. kimse engel olmasın, açılın şöyle... tebrik ve saygılarımla sayın ozanım.. yüreği vatan , millet, din aşkıyla yanan herkese selam olsun... sağlıcakla kalınız...
Dil bir ulusun bağdaştırıcı öğesidir. O yıprandığında dejenerasyon da beraberinde gelecektir. Bunu söylerken kasıt dil öğrenmek değildir. Sadece ana dilin yozlaşmasına da müsaade etmemek gerkliliğidir. İşte dil bu sebeple çok önemli bir unsurur. Türk olup türkçe konuşamak ve mümkün olduğunca günlük yaşamda dikkatli olmak, gelecek nesillere de bu yönde ışık tutmak gerekmektedir. Güzel şiiri ve öğretici nitelikteki öğütleri yazan dost kalemi tebrik ediyorum.
Ve dünyanın en çok konuşulan en köklü dillerinden biri.
"Ses bayrağı"mız.
Yarınlara açılan penceremiz, umudumuz, varlığımızın isbatı.
Kutluyorum Türk/çe yazan değerli kaleminizi.
Saygılarımla.