(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAAF SAYILDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAAF SAYILDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insan işte sizin elma yediğinizi gördükleri halde armut sapını kemirdiğinizi söylerler;gerçeğe kulakları sağar,gözleri kördür.Bir tek dilleri vardır onu da doğruyla kullanmayı bilmezler... kendimi buldum güzeldi...
Haklısınız, zaaf sayıyorlar tüm bunları. Vicdansızlar insanımızı akrepleştirdiler sanki. Eskiden düz yolda giderken tanıdık tanımadık herkes birbirine selam verirdi. Bir mahalle kültürü vardı, komşuluk, insanlık vardı. Bu Batı medeniyeti bizi batırdı. Milli manevi değerlerine uygun hareket eden kişileri suistimal etmeye çalışıyorlar. Hâlbuki aldanan kendileri oluyor, farkında değiller. Borç alırlar, malzeme alırlar, geri getirmezler. Neler, neler... Düzelir inşaallah. Saygılar sunuyorum.
İyi niyet çoğu yerde malesef zaaf sayılır dostum. Her ne kadar atalarımız "iyilikten maraz doğar" demişse de biz ondan ayrılmayalım yine de. Mükafaatı sonra gelecektir. Sevgiyle kalınız.
Yorumunuz için teşekkürler gardaş.Elbette bizleri anlattım.Sadece beni anlatsam şiir olmaz bence.Sizce öyle değil mi? Ha bak bu beni anlatıyor diyebilmeliyiz.
Öğüt verici eserlerin bizlere ışık olacaktır.
Hoş bir çalışma idi.
A.E.O.