(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE YEŞİLLENDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE YEŞİLLENDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üç kolum Dört gözüm Beş ayağım Olsaydı Çoğaltsaydım Dostlarımı Kimbilir Belki Yalnız kalmazdım
İki elimle bir kulpu Zor tutmazdım
Ç/alınmazdı fındık dallarım
Yalnızlıksa hissedilen bu kalabalıkta da oluyor can, dostluksa çok olması gerekmiyor size yetmesi önemli hani bir atasözü var azı karar çoğu zarar öz olsun az olsun bence,Vücudumuza gelince Allah en uygununu vermiş bize gereksiz kol bacak sanırım bize yakışmazdı:)) yine mizahi tarza da güldüren, güldürürken düşündüren harika şiirlerinizden biri daha muhteşemdi can kutluyorum sevgilerimle...
Serap Sönmez tarafından 7/14/2009 2:23:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Üç kolum Dört gözüm Beş ayağım Olsaydı Çoğaltsaydım Dostlarımı Kimbilir Belki Yalnız kalmazdım
İki elimle bir kulpu Zor tutmazdım
Ç/alınmazdı fındık dallarım
Çok manalı ve çok güzeldi.Merak etmeyin,siz çabalıyorsunuz iki el iki ayakla.Elinizden gelen neyse o dur.İnsanlar taktir etmiyorsa,bu onların görmeyen gözlerindendir.Tebrik ederim mükemmeldi.Selamlarımla.Puanım yine tam.
tüm kollarim gözlerim,ayaklarim senindir sevgili aysem dallarina yapragim sevgi bahcende,yalniz degilsin melegim,okyanus rengi mavi yüregine dostlar sigmaz melek yürekli arkadasim,siir cok anlamliydi bir okadarda harika,seni seviyorum sevgili aysem sonsuza kadar yanindayim,sevgiler cennet yüregine..
inanki sırf senin için şiir yazabilirim öyle sıcak öyle içten yorumların varki bitanem hissedebiliyorum...tekrar hoşgeldin, umarım güzel bir tatil geçirmişsindir, o güzel yüreğinden sımsıkı öpüyorum gül kokulum benim...sevgilerimle...maviler yüreğine...