(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kim Bilir. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kim Bilir. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kim bilir kimin yüreğinde ne dertler ne hasretler var kimde ne var ne yok bilmem ama benim yüreğimde derin aşk yarası pişmanlığınsa onlarca tövbesi var.
harikaa. çok beğendim bu manalı güzel dizeleri.. kaleminiz ve yüreğiniz var olsun, nur olsun.. saygı ve tebriklerim sizinle. sağlıcakla kalınız..
umarım yaranız kapanan yaralardan olur şair, kimin yarası yokki, hayat yaralarla dolu çeşit çeşit renk renk yaralar, güzeldi şiiriniz akıcıydı tebrikler...
sayfamı ziyaret ettiğiniz için ve bu güzel yorularınız için size çok teşekkür ediyorum arkadaşım.sağolun ,varolun,berhudar olun. selam ve saygılarımla.esen kalın.
elbette arkadaşım bundan hiç bir şüphemiz yok.çok teşekkür ediyorum değerli yorumlarınız için.selam ve saygılarımla.Allah'a emanet,peygambere ümmet olun.
kim bilir kimin yüreğinde ne dertler ne hasretler var kimde ne var ne yok bilmem ama benim yüreğimde derin aşk yarası pişmanlığınsa onlarca tövbesi var.
Eve girip kapıyı kapatınca o evde, kişinin iç dünyasında nelerin yaşandığını kim bilebilir ki? Yarayı açan dilerim sarmasını da bilir. Beğendim, tebrik ederim.
kim bilir kimin yüreğinde
ne dertler ne hasretler var
kimde ne var ne yok bilmem ama
benim yüreğimde derin aşk yarası
pişmanlığınsa onlarca tövbesi var.
harikaa. çok beğendim bu manalı güzel dizeleri.. kaleminiz ve yüreğiniz var olsun, nur olsun.. saygı ve tebriklerim sizinle. sağlıcakla kalınız..