(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERDE BİR TÜRK VARSA, VATANDIR ORASI..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERDE BİR TÜRK VARSA, VATANDIR ORASI..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ama ben bunu her gün dinliyorum sözlerin size ait olduğunu bilmiyordum harika bir eser bu manada sözde ve sazda ha ha ha orası ha ha ha burası nerde bir Türk varsa VATANDIR ORASI...
ŞİİRİNİZİ DİNLERKEN KILIÇ KUŞAN ATINI EYERLE ÖZGE, TANRIDAĞLARINA KOŞ DEDİM RUHUM ÖYLE COŞTU...SELAM OLSUN ÜSTADIM O ASİL YİĞİT YÜREĞİNE SAYGILAR...
Kılıcım keskindir tutmaz pası Sırtlanlardan korkmaz kazak esenası Hak nasip etmiş yiğitlik var kanımızda Destan yazarız tek naramızla Türk tarihini yazdık al kanımızla
Tüm cihan yürüsede üstüme Tek asena yeter çakal sürüsüne Namertle savaşmak düşsede bahtıma itler göz dikemez türklük tahtıma Eğilez başım bükülmez bileğim Birliktir rabbimden tek dileğim
Namert olma meydan oku düşmanım bileyim O hain yüreğini bin parçaya böleyim Çelik yaydır bükülmeye gelmez yüreğim Dava uğrunda kopar fakat bükülmez bileğim
Şeytanın yaverisin merhamet etmem elbet Hak istiyorsan önce Hak yolun seç Ocağıma düşersen yalvarma sakın Mertlik yok özünde cehennemdir hakkın Feda olsun bu uğurda aksada kanımız Yalnızca Hakka eğilir başımız
beklenen yağmur tarafından 8/20/2009 1:41:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
beklenen yağmur tarafından 8/20/2009 7:31:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
...var ol-hep ol- sağol emi !... ne güzel kelimeler, ne menem mısralar ve ne harkulade şiir bu !. Saygım yüreğimin en derinindendir şairim, ...........................ruhuna ve yüreğine sağlık...
TÜRKÜN ADIM ATTIĞI YER VATANDIR.tüylerimi ürperten kanımı coşturan...bu baş yapıt niteliğinde ki eserinizi yüreğimin en DERİN yerinden kopup gelen volkan gibi fışkıran asil kanımla Türk kanımla ve birde bütün ruhumla kutlarım..SAYGILAR
Seyirci rolumüz devam ediyor, iyice alıştırdılar... zulümü seyretmeye Ve bu oyunda hep zulüm gören Türk ve müslüman kardeşlerimiz oluyor...
Çin egemenliği altındaki Uygur Türkleri artık Teravih kılamıyorlar. Çin Teravih namazının kılınmasını ve Türk memurların oruç tutmasını yasakladı. Daha önce de erkeklerin sakal bırakmasını ve kadınların başlarını örtmesini yasaklayan Pekin hükümeti İslamiyet konusunda baskıcı bir tutum içerisinde.
Gelelim işin başka bir boyutuna. Neden Amerika Çin'deki Türkler ve İran'daki Türkler ile ilgilenirken, Kerkük'teki, Musul'daki Türkleri gözardı ediyor?
Tarih kitaplarında bize tarihimizde kurucusu Bilge Kâğan ve şanlı tarihimiz öğretildi, şimdi zulüm yapılırken nasıl anlatacak öğretmenlerimiz şanlı tarihimizi ve uygur Türklerini ?...
iNSANLARIMIZ DİĞER BÖLGELERDE OLDUĞU GİBİ YOK EDİLSİN, BİZ RAHAT UYUYALIM AMERİKA BU KONUYU NASIL OLSA TARTIŞIYOR...
sözlerin size ait olduğunu bilmiyordum
harika bir eser bu manada sözde ve sazda
ha
ha
ha orası
ha
ha ha burası
nerde bir Türk varsa
VATANDIR ORASI...
gönlünüz dert görmesin