(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİNİN İSTEGİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİNİN İSTEGİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hz. İbrahim in kıssası gibi geldi bana bu şiir... bence sevgili şair, bu saydığın güneş ,rüzgar, bulut ,kuşlar ay vs..yerine direk bunların Yaratıcısına Rahman ı Rahim e bu dileklerini arz etseydin dah uygun olurdu, kanaatimce...nacizane fikrim... şimdi senden ricam; öyle bir şiir yaz ki, bu taleblerini dua şeklinde Rabb inden iste.. ki öyle bir iste ki sanki çölün ortasında kalmışsında bir yudum su istiyormuşsun gibi...diğer yandan şiirin , akıcılığı, duygusu , saflığı ve duruluğu çok güzeldi...haydi al bakalım eline kalem kağıdı.. saygılarımla sayın şairim...
göndermişsiniz yaa mesajı e mübarek insan.. bazen kişinin durağan dönemleri olur. bu kiminde uzun sürer, kiminde kısa..fakat insanın içinde o cevher var ise mutlaka bir gün infillak eder. şimdi yazamıyorsunuzdur. ama ileride eminim bugün astığınız gibi harika şiirler yazacaksınız. inanın ben tam 7-8 senenin üzerine şiirler yazmaya başladım ve son eklediğim 10 şiire yakını bu dönemin eseri. 7-8 yıl içinde doğru dürüst yazdığım şiir yoktu. neyse güzel kardeşim, benim sayfamda DUAMDASIN HER VAKİT isimli bir şiirim var. siteye ilk üye olduğum zamanlarda yani yaklaşık 1ay önce astağım bir şiirdi. kimse okumadı herhalde. onu okursanız hem beni , hem de şiirimi mutlu edersiniz.. ben sizin yüreğinizden daah çok çok güzellikleirn inkişaf edeceğine eminim.. kalın sağlıcakla..
yorum için cok sagol bu şiirler coook oncelerden yazılmıs şiirler istedigin sekilde bir şiir yazabilecek bi kalp ve duygu sanırım kalmadı bende bu aralar sadece dinlemeyi ve okumayı tercih ediyorumm tarif ettiginiz şiiri sizin sayfanızdan okumayı cok ısterimm saygılar
GÜZEL DİZELERDİ DEĞERLİ KARDEŞİM.MEVLA GÖRELİM NEYLER NEYLERSE GÜZEL EYLER.İNŞALLAH DİLEKLERİNİZİ KABUL EYLER.SELAMLAR.ŞİİRİNİZDE BİR ŞEY DİKKATİMİ ÇEKTİ HEP GÖKLERİ ARACI KILMAK.ÇOK HOŞ ÇÜNKÜ GÖKLER SEVDALARI YÜKSEKLERDE YAŞAR BBAZAN BİR GÜNEŞ OLUR DOĞAN GÜNÜN SABAHINA,BAZANDA YANKI VERİR YÜREKLERİN AHINA.DİYOR TEBRİK EDİYORUM
valla tüm bunlar tüm isteklerinizi yerine getirmeye moktedir olsa bile sevgili kapamışsa kalp gözünü size hiç bir atılımınız netice vermeyecektir... ama dilerim ben yanılırım sevgiler
güzel duygulardı
her zaman ki gibi
saygılar