Soğuk bir ateşle üşüştüğünde öfke Kan, revan olunduğunda tortop olup Beynin en tepesinde Göz kızıla büründüğünde Fıldır fılfır dönerek yuvasında Titreyip titrettiğinde eli kolu kalbi Kovulmak gerekir arzın her yerinden Etin kemiğin çerini çöpünü Ruhun döküntülerini defnedip göğün mecralarına Yok saymak gerekir var olanı
Öfke yularlı her sesi susmak Her nefese od tıkamak gerekir İnsan, sıfatını köreltip düğümleyen Bu garezden beri olmalıdır her dem
Mücavir alanı yoktur Muhlis tek bir kulpu Munis tek bir duruşu yoktur Öfkenin yaftaladığı sözün Ne bir makbul hizası Ne de kıvamı bulan gerçek bir tadı Yok kere yok olan Özrü olmayan koyu karanlık bir haldir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öfke şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öfke şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mücavir alanı yoktur Muhlis tek bir kulpu Munis tek bir duruşu yoktur Öfkenin yaftaladığı sözün Ne bir makbul hizası Ne de kıvamı bulan gerçek bir tadı Yok kere yok olan Özrü olmayan koyu karanlık bir haldir "
Bu kadar tanımlanabilir. Şiiri ve şairini tebriklerim..
Sözleri özlü, anlamı düşündüren anlaması güç bir nesir manzumesi şair zoru seviyor, zordada başarılı değerli kaleminizi kutluyorum, Yunus diyarından selamlar.
Hani güller gülü, resuller resulü , " öfke şeytandandır" demiş ya. Şiiriniz de hem içerik hem şekil olarak güzel. Yüreğinize ve emeğinize sağlık. İstifade ettik efendim teşekkürler. Selam ve dua ile.
Allah-u Teala Adem Aleyhisselam'i yarattiktan sonra ofkeyi ve akli yaratmistir.ve nida ederek Ademin bedenine girin buyurdugunda akil ben ofke ile yanyana duramam demistir.O halde biriniz girince digeri beklesin digeri girince bir digeri beklesin buyurmustur.Peygamber efendimiz (s.a.v.) buyuruyorki:"-içinizden her kim öfkelenirse ayakta ise otursun,oturuyorsa uzansın,oda fayda etmıyorsa kalksın suya girsin.Öfke ateşten yaratılmıştır ,ateşide ancak su söndürür".Aklın olmadığı bir beden deli konumundadır zira sizler öfkeli iken kararlarınızı vermeyiniz.Sakin anınızı bekleyin...
öFKE hakkında daha yazacak bır cok kıssalar var,guzel bir konu tebrikler .Slm ve dua ile.
Öfkemizi davranışlarımıza alet etmekten vazgeçmeliyiz çok acele ki hayatımızın bir parçasıdır aslında öfke ama her şeye karşın hayatımızı zindan ediyorsa bu sözcüğün altındaki karanlık onu mahkum etmek ve ona yenilmemek için insan olarak gücümüzün irade dediğimiz kısmını harekete geçirmemiz gerekiyor. Çünkü öfkelendiğimiz her saniye bizi başka bir biz yapmaktan öteye gidemeyecektir.
"Öfke siccine taşır yaşattığı her anı
İblisin haz ibresini oynatır çokça
Mücavir alanı yoktur
Muhlis tek bir kulpu
Munis tek bir duruşu yoktur
Öfkenin yaftaladığı sözün
Ne bir makbul hizası
Ne de kıvamı bulan gerçek bir tadı
Yok kere yok olan
Özrü olmayan koyu karanlık bir haldir "
Bu kadar tanımlanabilir. Şiiri ve şairini tebriklerim..
SAYGILAR BENDEN.