Cihad çağrısı geldiği anda Emir’den, Hazır atlara, biner biner giderlerdi; Şehitlik anı geldiği anda, hep birden, Yüksek katlara, biner biner giderlerdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHİT ATALARIMIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHİT ATALARIMIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cihad çağrısı geldiği anda Emir’den, Hazır atlara, biner biner giderlerdi; Şehitlik anı geldiği anda, hep birden, Yüksek katlara, biner biner giderlerdi.
Peygamber ağuşuna kanatlanarak giden atalarımıza, şehitlerimize selam olsun...........
"Cihad çağrısı geldiği anda Emir’den, Hazır atlara, biner biner giderlerdi; Şehitlik anı geldiği anda, hep birden, Yüksek katlara, biner biner giderlerdi."
ah değerli hocam ne güzel anlatmışsınız şehitlik mertebesini... ne mutlu o mertebesine ulaşanlara.. kutlarım yürekten... sevgim saygım selamlarımla..
Cihad çağrısı geldiği anda Emir’den, Hazır atlara, biner biner giderlerdi; Şehitlik anı geldiği anda, hep birden, Yüksek katlara, biner biner giderlerdi
Ya Allah Bismillah Naralarıyla, dualarla ... öyle güzel anlattınız ki dört dizede şanlı tarihimize yön verenlerimizi, atalarımızı.Onlar şimdi hakettikleri mertebede , cennet köşelerinde. Sağolun, varolun sayın üstadım. Engin kaleminize ve yüreğinize sonsuz saygılarımla.