(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
su senfonisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
su senfonisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaş 35 , yolun yarısı ,dante gibi ortasındayız ömrün! diye yazacakken, yaş 65 yazdı parmaklarım ne hikmetse, belki de okadar yaşayacağım. Nedense hep 25'imde öleceğimi hissederim, sadece his işte... Şair de yolun yarısı demiş ama diğer yarısını tamamlamadan ölmüş, ölüm belli olmuyor hiç, ansızın dokunuyor gözkapaklarımıza...
"şimdi gözlerde su senfonisi" Ne kadar özel bir cümle... Mozart duysaydı bu cümleyi, o senfoniyi de kendisi yönetirdi...
Çok sevdiğim bir şiir tarzı bu... Kısa , yoğun ve öz, derin ve de anlamlı...
Dün şiire geldiğimde bir şiir yazacaktım fakat çıkmak zorunda kaldım, tekrar okuduğumda ise aynı tadı verdi, sen yazmışsın, varsın ben yazmayayım:)
dediğin gibi ölüm belli olmuyor.. illa ki 60lı 70li yaşlar değil.. sanki azrail bulutların üstünde oturmuş sallıyor oltasını denize atar gibi gökyüzüne.. artık misina kime takılırsa onu çekiveriyor gökyüzüne yaş hastalık farketmiyor..
Şiir Dostu; Hayatımda bir tek canlı senfoni dinledim.O da kıbrısta Bellapaisteydi.Senfonileri çocukken pazar konserlerinde trt de izlerken hiç hoşlanmazdım.Orda dinleyince mest oldum.Mozartın su senfonisi nasıl ,back konçertoları nasıl olur bilmem fakat bir enstrüman çalan insan için onlarca enstrümanın bir arada çalışını dinlemek çok güzel.Sağır mozart gerçekten büyük bir müzik ustasıydı.Ölümüne kuşların bile ağladığına eminim.Saygılar...
su sesinin armonisi ne hoş bir ifade o sesler içimizde intihar ediyor sanırım...yutkunmaktan boğaz yumrularımız firar edecek ama haykırsak ne fayda...keyif aldım şiir dostu...maviler yüreğinize...
göz yaşı büründü ,sessiz çığlıklar içine... İki sûretli yalnızlık var biri gidende biri kalanda .. Etraf sukuta büründü.göz pınarında akan billur renkli suyun sesinde ezgiler dinledi .. güzeldi etkiliydi değerli ego yüreğine selam olsun
sustu kırkıncı senfoni
uyuyan kral uyandı
çürümüş dişlerinden
bir kahkaha fırlatarak söylendi
mozart öldü
otuz beşinde bir mozart...
viyana şaşkın
göğsündeki deli çocuğu yitirdiğine
ardı sıra requiem
hiç bu kadar dramatik olmamıştı
bir masal tyarzında güzel dizelerdi
en içten dileklerimle kutlarım