(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BULUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BULUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
istekleriniz gerçekleşsin istiyorum bende inş o kadar güzel istekler ki bereketle gerii dönsün ve gerçekleşsin .ana sayfada siizn mutluluk isimli yazınızı okumak için tıklamıştım iyiki de okumuşum ve çok eskilere götürdünüz beni 85 86 senelerine sizin sayfanıza uğramak istedim iyikide uğramışım cani gönülden tebrikler dileiim hoş ve mutlu kalınız selam ve sevgiler izmirden
Yakışır gönül dostu, yakışır saygın seçkin nahif yürek siz ne yazarsanız yüreğinize yakışıyor Yüreğinizden çünkü her gün Güneş bir başka güzel doğuyor Yüreğinde sevda coşuyor, aşk konuşuyor iyiki varsınız, iyiki yazıyorsunuz nahif coşkulu yüreğinizi kutluyorum saygı ve sevgilerimi gönderiyorum Duygularınıza takıldı yine yüreğim __________________________Ali Cemal AĞIRMAN_________________________
Kutlarım yüreğine saglık. Hüzünlerin bulutlara ve toprağa katılsın. Sevgin ve aşkın yağmurlarla , güneşle çoğalsın, karşındaki şanslının kalbi yansın kavrulsun şairim. Sevgi ve umutlarla kal.
...ve Allah da saydığınız ve sayamayacağınız kadar nimeti yarattı. Kullarına sevgi ve şüklür duygusu yüklemek, yüklemek için. Önce yaratana sevgi, sonra yaratılana ve her şeye... Yüreğiniz daim güçlü olsun.
insan olarak da yapılır bunlar şairim. insan istedikten sonra yağmur da olur , berekette, güneş de olur, fırtına da...yeterki yüklenmek istediği rolün hakkını versin.. yeter ki yaymak istediği sıcaklığı kendi hissetsin. tebriklerimi ve saygılarımı arz ederim sayın şair..
güzel bir şiir.ama aynı eksenden biraz kopmalı bence.yani arka arkaya bağlamamlı.alttaki mısraya bakmadan ne olabileceğini az buçuk tahmin edebildim.konu ve işleyiş güzel.ama biraz daha desteklenmeli.biraz daha tasvirle okuyucu sürüklenmeli.tabi bu benim görüşüm.alında başarılı.ellerinize sağlık.