Sen gidince Ay gitti Mehtap da gitti Sen gidince Şiir de bitti Duygu, imge Aşk denen simge Canıma yetti Bir acımasız rüzgâr Sert esti Boğazımda düğümlenen Ölü bir sesti..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN GİDİNCE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN GİDİNCE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bunların haricinde diğer dizelerinize katılabilirim sevgili dostum ancak sanırım buna katılamıyacağım güzeldi yüreğine sağlık sevgiyle sevdiklerinle ve bitmeyen şiirlerle kal her zaman sevgilerimle..
Kac gündür mahrum kaldik siirleriniziden sevgili Zerrin, Simdiyse hüzünlendirdi dizeleriniz, Umarim yolunda gitmeyen birseyler yoktur, Kederlerden uzak olsun yüreginiz, Saygi ve sevgilerimle...
Giderken bilselerdi keşke sevdadan kocaman bir yüreği bırakıp gittiklerini. Kutlarım içten dizelerinizi. Bir solukta okunulası bir şiirdi. Selam ve saygılarımla.
KATRE tarafından 4/27/2007 11:51:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
KATRE tarafından 4/27/2007 11:52:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sen gidince Ay gitti Mehtap da gitti Sen gidince Şiir de bitti Duygu, imge Aşk denen simge Canıma yetti Bir acımasız rüzgâr Sert esti Boğazımda düğümlenen Ölü bir sesti..!
Saygılarımla.