(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
--BENİ-- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
--BENİ-- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet aynı sevda dediğiniz gibi bu yürek başkasını kazanmak istemez eminim siz de bçyle düşünüyorsunuz dost.anlamılı sözler güzel kalem çok teşekkür ederim yorumunuza
Her ayrılık acıdırigerçek duygularla yüreklerde sızı kalır.Yürekten ve samimi,duygu dolu yine harika dizelerdi.Tebrik ederim,dilerim hüzünler biter.Puanım yine tam.
yokluğun içimde öyle bir el ki dokunsam dağları inletir bel ki gönül çarşısında bir tüccar san ki sevgi alır beni satar sensizlik... kalemin daim olsun yüreğine sağlık
Şairim kıyılarında birkaç kez doldurduğu yokun içini doldurmuş yalnız dizelerle........ Vuslat olsun öteki yana.....Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla....
vuslat sürüklemesin seni..hayat yaşamaya değer ve yaşıyoruz her ne kadar acımasız olsa da yıllar güzel bir anın dünyalara bedel olduğunu unutmamak ve ümidi kesmemek lazım..tebrikler arkadaşım,selamlar..
Gönül bir kez sevdi mi hep korkuyla yaşar. Kaybetme korkusu kabus gibi çöker gönül otağımıza. Ayrılıksa sadece uzaklaşmak, Ama ayrılık kadar bağlayan bir bağ daha yok...
Yüreğine sağlık, çok güzeldi Kutlarım şiirin yüreğini sevgimle..
kaleminiz daim olsun kutlarım .
sevgı ve saygılarımla...