(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİHAT YURT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİHAT YURT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BIRAZ GEC FARKETTIM GARDAS KUSURUMA KALMA ILK YORUMU YAZAN BEN OLMALIYDIM RECER GARDASIM SAN TESEKKUR EDIYORUM SIIRLE ANILMAK GUZELMIS SANA SU AN NEYAZCAGIMI INAN SASIRDIM SENI VE SENIN GIBI YIGITLERI COK SEVDIGIMI SATEN SOYLEMEME GEREK YOK BEN SIZLERE YANI TURK MILLETINE ASIK BIRISI OLDUGUM ZATEN ASIKAR DOLAYISIYLA SEN VE BUTUN DOSTLARIM BUTUNNNNN UMMET'I MUHAMMET BENIM CANIMSINIZ SELAM VE DUA ILI NIHAT YURT KANADA BOLBOL SELAM SANADA
Yüreği vatan ve millet sevgisiyle dolu, ozan arkadaşım birbirinden güzel dizelerle ozanlığını konuşturmuş, arkadaşımın yüreği coşmuş Kanadalı kardeşimizde unutmamış, Kayı boyundan Türkmendağlıyı da gönülden vurdu bu dizeler, bütün Türklerle gurur duyuyorum.Türklüğümle gurur duyuyorum çok değerli ozan arkadaşımla gurur duyuyorum.Yunus diyarından selamlar arkadaşıma.
* * * Oğuz gardaşına eder selamı, Şu yalan dünyaya verdim ilamı, Ne hikmetse terk etmedim sılamı, Okuyan da beni şair sanacak * * * Siz koca yürekli bir şairsiniz Recep Bey, çok da güzel yazıyorsunuz, takdirimdesiniz her daim. Nihat Bey'e de çok güzel dizeler yazmışsınız, her iki dostu yürekten kutlarım. Yüreğinize sağlık hocam. Sağlıcakla kalınız yaşamda sevdiklerinizle inşallah huzurla.
şaire de, şaire konu olana da saygılar selamlar. iki güzel insanı bir araya getiren bu şiiri canı gönülden kutluyorum.. tebrikler sayın şaire.. tebrikler şaire ilham olan insana... saygılarımla...
SEVGİLER BENDEN
ÜSTADIM ÇOK ALÇAK GÖNÜLLÜSÜNÜZ BU TEFAZU
BÜYÜKLÜĞÜN NİŞANESİ
SAYGILAR BENDEN SİZE