Seneler sonra, Ankara’da; Gecelerin en derin zamanında Yemyeşil gözlerinden söz ediyorsam Ve Uzandığım yatağımda Nefesini hissediyorsam, Seni hayallerinden, düşlerinden Başındaki sancılarından Yiyip bitiren hastalığından bile kıskanırım. Tümü senin parçan, yaşamın Ya ben….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEREDEYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEREDEYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seneler sonra, Ankara’da; Gecelerin en derin zamanında Yemyeşil gözlerinden söz ediyorsam Ve Uzandığım yatağımda Nefesini hissediyorsam, Seni hayallerinden, düşlerinden Başındaki sancılarından Yiyip bitiren hastalığından bile kıskanırım. Tümü senin parçan, yaşamın Ya ben….
Seneler sonra başlar bazen yürekte sızılar Alıp götürünce yaşama dair yalnızlıklar Bulunmaz her yerde yüreğin eşi Denizde kum tanesi olur,elmanın öte yarısı
Bir gün belki çıkar karşına Ne olduğunu anlamadığında Koşarsın yüreğinin sesine doğru Bil ki yürek hep bu anı bekler Sevgiyle dolar en umutsuz anında İşte başlamıştır o senin tek parçan olmaya
Dizelerimi yorum olarak ekledim,kabul ederseniz.Çok mükemmel ve anlam dolu bir şiir okudum kaleminizden.Yüreğiniz,kalbiniz hiç susmasın.Hep mutluluklar yazsın.Hissetmek,yürekte bulmak,ve her daim anmak.Bir gece yarısı bile olsa,uyuyamamak,sızıyı paylaşmak.Duygularla dolu,hüzün dolu çok özel duygular.Vuslat dilerim,vuslat yakın olur umarım.Yeter ki gönüller bir olsun.Tüm içtenliklerimle tebrik ederim mükemmel dizelerinizi ve sizi.Hep mutlu günler dilerim,seven ve sevilenle.Selamlar,sevgiler kucak kucak.Sevgiyle kalın.Puanım tam,alkışlarla.
hazan444 tarafından 6/20/2009 3:58:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Seneler sonra,
Ankara’da;
Gecelerin en derin zamanında
Yemyeşil gözlerinden söz ediyorsam
Ve
Uzandığım yatağımda
Nefesini hissediyorsam,
Seni hayallerinden, düşlerinden
Başındaki sancılarından
Yiyip bitiren hastalığından bile kıskanırım.
Tümü senin parçan, yaşamın
Ya ben….
TEBRİK EDERİM GÜZEL KALEMİ