(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Döktüğün bir damla gözyaşı Dalıp gittiğim denizim olsun Ruhumu denize teslim ettim O deniz benim mahşerim olsun
Anlatmak istenilen duyguyu koyma adabınız fena değil, 4 satır var ve hepsinde <deniz> kelimesi var, böyle mi evrensel yazıyorsunuz, böyle mi çoklu çoğul anlatıp beyin fırtınası yaptıracaksınız, sonra ki denizlerin yerine başka kelimeler kullansa idiniz bence daha güçlü olurdu, birde şiir adı koymamak tuhaf bir duygu, bence mükemmel ve harika değil, eksik bir şiir naçizhane daha iyi olmalısınız...
Dalıp gittiğim denizim olsun
Ruhumu denize teslim ettim
O deniz benim mahşerim olsun
Anlatmak istenilen duyguyu koyma adabınız fena değil, 4 satır var ve hepsinde <deniz> kelimesi var, böyle mi evrensel yazıyorsunuz, böyle mi çoklu çoğul anlatıp beyin fırtınası yaptıracaksınız, sonra ki denizlerin yerine başka kelimeler kullansa idiniz bence daha güçlü olurdu, birde şiir adı koymamak tuhaf bir duygu, bence mükemmel ve harika değil, eksik bir şiir naçizhane daha iyi olmalısınız...