zul çiçekleri açar yine, üzüm gözlerine bakamadım bugünde bir anlık bir hasret dalgası sanki en karanlık duygularda saklı gibi yaşarmış yine gözlerim hafiften deniz olmuş, derya olmuş akar sanki elini ver bebeğim dursun bu deli fırtına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güz Yağmurları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güz Yağmurları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Harun, Güz yağmuru şiiriniz kısa ve öz, duygu ve düşnceleri yerinde kullanmasını bilen şair. Şiiri ilede uzun yazmak bir kural yok. Bu açıdan değerlendirmem tam not. Tebrikler. Sevgilerimle..
sevgili şiir dostu alışmışım sizden mutluluk dizeleri okumaya. bu dizeler içimi burktu inanın.duygu yoğunluğunda yazılan hüzün dizeleriydi. yüreğinize sağlık.yine mutluluk dizelerinde görüşmek üzere diyorum...sevgiler siznle olsun.
zul çiçekleri açar yine, üzüm gözlerine bakamadım bugünde bir anlık bir hasret dalgası sanki en karanlık duygularda saklı gibi yaşarmış yine gözlerim hafiften deniz olmuş, derya olmuş akar sanki elini ver bebeğim dursun bu deli fırtına yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA.
zul çiçekleri açar yine, üzüm gözlerine bakamadım bugünde bir anlık bir hasret dalgası sanki en karanlık duygularda saklı gibi yaşarmış yine gözlerim hafiften deniz olmuş, derya olmuş akar sanki elini ver bebeğim dursun bu deli fırtına...
latif mısralar
sağlıcakla kalasın