(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Babaya özlem,saygı dolu şiiriniz güzel.Kız çocuklarına saygım sonsuz du şimdi bir kez daha da katlan dı saygım.Gönlünüze ve kaleminize saglık,tebrik ediyorum.Saygılar
Arkadaşımdın,dostumdun,sırdaşımdın, Her şeyimdin, Beni yapayalnız,bıraktın, Sensizliğe,alışamıyorum, Alışamadımda, Çok mutsuzum BABA.... yüreğinize sağlık benimde duygularımı anlatabilecek o kadar güzel dizeler bulmuşsunuzzki tebrik ederim.mekanları cennet olsun ebediyete intikal etmiş tüm ecdatlarımızın.saygılarımla
HANIM EFENDİ ŞİİRİNİZİ İÇİM BURKLARLA DOLU KALBİM HÜZÜN VE HİCRANI VUSLATLARLA OKUDUM İÇİM PARCA PARÇA OLDU ACILARINA SAMİMİYETLE KATILIYORUM. ŞİİRİNİZ KALICI VE ÖĞÜT VERİCİ.SAĞIKEN KIMET BİLMEYEN BÜTÜN EVLATLARA MESAJ VERİCİ BULDUM . TAM BİR ÖRNEK ŞİİR.BU ÖLÜM BİR GÜN MUTLAKA HEPİMİZİN KAPISINI ER VE GEÇ GELECEK .SAĞIKEN KIYMET BİLMİYENLERE ÖLÜNCE KIYMET BİLSEN NEYE YARAR.BABANIZI BURDAN RAHMETLE ANIYORUM SANA VE GERİDE KALANLARA YÜCE ALLAH SABUR DİLİYORUM.
Yüreğinizde ki serzenişleri özlemi çok iyi anlıyorum , kaybetmiş bir arkadaşın olarak Allahtan rahmet diliyoru m kalanlara da uzun ömürler ... Tüm babaların günü kutlu olsun .
Arkadaşımdın,dostumdun,sırdaşımdın, Her şeyimdin, Beni yapayalnız,bıraktın, Sensizliğe,alışamıyorum, Alışamadımda, Çok mutsuzum BABA....
yüreğine sağlık arkadaşım kalemin daim olsun kutlarım.babana allahtan rahnet dilerim.mekanı cennet olsun.baba acısı nedir bilirim.bende tattım o acıyı,tebrikler güzel şiirdi ,bende babama yazdım.şiir adına dostluk adına selam ve saygılar.
BÜTÜN BABALARIN BABALAR GÜNÜNÜ KUTLUYORUM) ========================================== Babaların değeri bu Dünyadan göçünce, çok daha güzel anlaşılıyor. Yüreğinize sağlık . Saygılarımla ...
Babacığım, Nasılda ,bırakıp gittin, Işıklarıda götürdün,hasret dolu yüreğinle, Her yer karanlık baba….. Sensizlik ne zormuş, Umutsuzluğun kucağında…
Söyliyemiyorum öldüğünü, Bizi terk ettiğini, Kabullenemiyorum, Bir sonbahar günü gittiğini BABA….
Sensiz gecelerde,Yağmurlar yağıyor şimşekler çakıyor , Üşüyorum,ağlıyorum,korkuyorum sensizim BABA….. ................................................... Kutlarım arkadaşım eserinizi beğenerek okudum. Tek kelimeyle mükemel olmuş yüreğinize sağlık sevgi ve saygılarımla dostça kalın
MUHTEREM BACIM BABASIZLIGI COK IY BILENLERDENIM BABANIZA RAHMET DILIYORUM AMMA NE YAPALIM ILAHI ADALET BOLCA DUA EDELIM BABALARIMIZ ICIN O BABA SEVGISIYLE DOLU YUREGI KUTLARIM NIHAT YURT KANADA SELAM OLSUN SANADA
yüce RABBIM mekanini cennet eylesin emini o sizi bir yerlerden izliyor ve sizinle gurur duyuyordur,,,, yüreginize emeginize size saygilar sevdiklerinizle saglikli mutlu bir hayat temmennisiyle ayriliyorum sayfanizdan slmlar,,,,,
Babacığın bırakıp gitmedi bulunduğu yerden sana,yüreğine ışıklar yollamakta Karanlıkları aydınlatan,umutsuzlukları yok eden, Küçük kızıyla dolu dünyalar kurmakta
Terk etmek diye birşey olmaz, Sadece şu an gözden uzak diyelim Bir acılı Sonbahar gününden Yine taze baharları dileyelim
Yağmurlar yağsa,şimşekler çaksa da Yine de üşüme,ve asla ağlama Sensizim derken için burkulup,üzülsen de Unutma,yukarılardan seni koruyan bir el var daima
Arkadaşındı,sırdaşındı,dostundu Sana her gün,her gece sevgiler yolluyor aslında Sensizlik deyipte arkasından ağlarsan Üzersin belki sırdaşını,babanı,unutma!!!
16.haziran.09.izmir Ali Efeoğlu
Sevgili Nil çok güzel yazmışsın... Teşekkür ederim... Ayrılıklar zordur,ebedi ayrılıklar daha da zor!!! Çare??? Sevgi dolu yürekleri hatırlamak, Kıyıda köşede kalmış anılarla avunmak, Ve rüyalarda ki güzelliklerle mutlu olmak!!!
Mekanı Cennet olsun... Böylesine iyi bir evlat yetiştirdiği için kendisine teşekkürlerimi yolluyorum... Bulunduğu yerden herşeyi bildiğine eminim... Nurlar,Işıklar... Ve Baban!!! Gülümseyen,küçük kızına gülümseyen, gece uyurken saçlarını okşayan ellerin sahibi!!! IŞIKLAR İÇİNDE YAT!!!!!
gözyaşları mecburen gelir..benim babamda 1974, 18.nisanda henüz 40 yaşındayken vefat etti..Allah kalan sevdiklerimizi bizlere bağışlasın Nil...Ağlama artık...Sevgiler.....
CAN DOST NE GÜZEL YAZMIŞSIN..GÖZYAŞLARIMI TUTAMASAMDA BABACIĞIMIN ÖZLEMİNİ GİDERDİ BU GÜZEL MISRALAR..SAĞOLASIN SEVGİLER GÜZELLİKLER HEP SENİNLE OLSUN MAVİLİKLERİN KRALI ARKADAŞIM..
Arkadaşımdın,dostumdun,sırdaşımdın, Her şeyimdin, Beni yapayalnız,bıraktın, Sensizliğe,alışamıyorum, Alışamadımda, Çok mutsuzum BABA.... Allah Rahmet eylesin.Elbette BABA Özlemi başkadır.O sizin canınız,atan kalbiniz,içtiğiniz su gibidir.Güzel bir özlem dolu şiir olmuş tebrikler.Bende bir baba olarak aldım kabul ettim.selam ve sevgilerimle...