(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidiyorum. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidiyorum. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gidiyorum ağır,ağır bilmediğim bir meçhule ne bir adres var elimde nede bir dost yanımda velhasıl bir kaç metrelik bez içinde gidiyorum ağır,ağır bilmediğim bir meçhule ne bir adres var elimde nede bir dost yanımda
_________________
Hikayesi aci gercekten, simdi gözümün önüne o günler geldi, tabiki tv den gördüklerim kadari ile beni alt üst yetmeye vardi gördüklerim..ya o günlerden yaralarini yüreginde hatta bedeninde yasayan insanlara nasil hatirlatmasin bu anlar.. Allah bir daha öyle bir gün yasatmasin insallah. kisa ama anlam dolu harika bir siirdi
Amin,arkadaşım.zor tabi insan oğlunun elinin, kolunun bağlı kaldığı bir olay.dilerim Allah bir daha öyle bir olay yaşatmaz İnş'ALLAH.değerli yorumunuz ve sayfama yapmış olduğunuz ziyaretiniz içinde ayrıca teşekkür ederim.sağol, varol arkadaşım. sevgiler,saygılar sunuyorum.esen kalın.
gidiyorum ağır,ağır bilmediğim bir meçhule ne bir adres var elimde nede bir dost yanımda velhasıl dostlar deryasız bir sal üstünde bende gidiyorum artık ağır,ağır bilmediğim bir meçhule.
ARES BELLİ ŞAİR DOSTUM, O MEÇHÜL DE İÇİMİZDEN AŞİKAR OLUR.
BÜTÜN YOLCULUKLAR GİBİ BUDA HAYIR OLA. SEVGİ VE SELAMLAR.
Amin,değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum sevgili Mustafa Yaralı.Elbette adres belli sonunda hepimizin gideceğimiz yer orası.fakat daha önce gitmiş olupta oraları görüp,bilen hiç bir kimse yok yolcular arasında.( yani herkesin ilk seferi daha öncesi yok.) selam ve saygılarımla.
bilmediğim bir meçhule
ne bir adres var elimde
nede bir dost yanımda
velhasıl
bir kaç metrelik bez içinde
gidiyorum ağır,ağır
bilmediğim bir meçhule
ne bir adres var elimde
nede bir dost yanımda
_________________
Hikayesi aci gercekten, simdi gözümün önüne o günler geldi, tabiki tv den gördüklerim kadari ile beni alt üst yetmeye vardi gördüklerim..ya o günlerden yaralarini yüreginde hatta bedeninde yasayan insanlara nasil hatirlatmasin bu anlar..
Allah bir daha öyle bir gün yasatmasin insallah.
kisa ama anlam dolu harika bir siirdi
Kutluyorum yüreginizi
Sevgilerimle