Dağda yanan ateşten kopan gezgin şuleyi, Yıl dönen decelerde bir ömür boyu andı; Ne var ki, gözlerine inanmadı belleği, Öz kader yumağını çoban çerağı sandı...
Bilinçaltında tortu doğum anı dileği, İçten içe yanmaktı çocuğun geleceği; Gecelerin koynunda iplik iplik bükülen, Her fikir nöbetinde yüreğinden sökülen, Alnından dışa vurup domur domur dökülen, İşte o giz yumaktı, hayat, izinden aktı ...
Yine öyle bir gece, beti benzi sapsarı, Yalım yalaz gözlerken lacivert ufukları, Balacan özlemlerin kök saldığı boyuttan Savruldu da yaprağı, Bir kiraz ağacında çiçeğe durmuş gördü, İç gözüne ten perde hüsran külü toprağı...
Gece mi çocuklaştı, karanlık mı büzüldü ?! Ay ışığında dere, ince gümüş bir çizgi, Sularında dillenen parıltılı ön sezgi, Oyun, gerçek arası taş köprüde çözüldü; Siyim siyim üzüldü karanlığın karası...
Dostlar, bana değmeyin, Yandı yürek çırası, Taa burası, burası !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANDI YÜREK ÇIRASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANDI YÜREK ÇIRASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gece mi çocuklaştı, Karanlık mı büzüldü ?..! Ay ışığında dere, İnce gümüş bir çizgi, Sularında dillenen Parıltılı ön sezgi, Oyun, gerçek arası Taş köprüde çözüldü; Siyim siyim üzüldü Karanlığın karası !..?
Dostlar, bana değmeyin, Yandı yürek çırası, Taa burası, burası !..
yüreğe bir kere ateş düşmeye görsün.... denizleri döksen sönmez.... ahenk, hissediş ve söleyiş olarak mükemmeldi...
Gece mi çocuklaştı, Karanlık mı büzüldü ?..! Ay ışığında dere, İnce gümüş bir çizgi, Sularında dillenen Parıltılı ön sezgi, Oyun, gerçek arası Taş köprüde çözüldü; Siyim siyim üzüldü Karanlığın karası...
saygılarımla.