(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gün Batarken Gelme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün Batarken Gelme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstemem senin olsun tüm buseler Kurşuna dizerler seni bir bilseler Gönül çoşsa da bir davete gelseler Gelme gönül batarken gün odama Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
* * * Aşkın acı gerceğini de biz görelim Gelme gönül batarken gün odama
İstemem senin olsun tüm buseler Kurşuna dizerler seni bir bilseler Gönül çoşsa da bir davete gelseler Gelme gönül batarken gün odama
Zamansız aşklar ya geçtir ya da erken. Orhan Baba ne demiş şarkısında "Vaktinde Gel Sevgilim, Geç Kalmış Olmayasın". Gönül severken, gönül namelerinde aşkın tatlı melodisi çalarken; vuslata ermek güzeldir. Yürek harman yerine dönmüşse, hazanla birlikte gelen yağmurlar gibi düşme gönlüme.Sevgi bin pulken gel gönlüme, bir pula düşürüp de gelme!!! Çok anlamlıydı, beğeniyle okudum, sanırım bu şiirin özü "demir tavında dövülür" sevgide öyle. Yüreğinize sağlık, gönülden kutlarım. Her şey gönlünüze göre olsun yaşamda dilerim. Sevgiyle, sağlıkla, huzurla, sevdiklerinizle kalın.
sağlıcakla kalın