Eğrelti duruşların düşleri; Değip geçen kesik mutluluğa Gelen zamanın koynunda Yalanların avuntusuna iltica... Ve , Yıldırım düşmüş yerindedir zaman Umudun ayaklarına çakılıp, yandığı Düşlerinle dirilip, diklendiği Olmak ya da olmamak gerçeğiyle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eğrelti Duruşlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eğrelti Duruşlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
olmak yada olmamak gerçeğinde hep geç kalmışızdır son kararda atı alan gitmiş ve yüreğimizde toz izleri kaygusuz tayların... yön ne eylem nice suskun duran yürek bilir o yaşamıştır o çekmiştir kahrını gerisi bir ayrıntı olsada yıldırım bu düşmüşse yakmıştır külllerinde hala bir umut ki bu hayatın kendisidir
sessizce derinden gidiyor gidiyor şair şiirle her gün biraz daha büyüor şiir farkındasın değil mi dost... sevgiler saygılar...
Eğrelti duruşların düşleri; Değip geçen kesik mutluluğa Gelen zamanın koynunda Yalanların avuntusuna iltica... Ve , Yıldırım düşmüş yerindedir zaman Umudun ayaklarına çakılıp, yandığı Düşlerinle dirilip, diklendiği Olmak ya da olmamak gerçeğiyle...
EFENDIM KISA AMA GÜZELDI OLMAK YADA OLMAMAK KUTLARIM GÖNÜLDEN... SAYGILARIMLA...ESEN KALIN...
olmak yada olmamak bir karar mtululuga hayat güçlü olmaya yenilenmeye çok güzel di kutlarım olmak yada olmamak çok sevdim bu sözü .) sevgi saygılarımla tam puan
sedanur tarafından 6/6/2009 5:30:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Eğrelti duruşların düşleri; Değip geçen kesik mutluluğa Gelen zamanın koynunda Yalanların avuntusuna iltica... Ve , Yıldırım düşmüş yerindedir zaman Umudun ayaklarına çakılıp, yandığı Düşlerinle dirilip, diklendiği Olmak ya da olmamak gerçeğiyle..."
Mavilik ve güzelikler yüreğinize, hoş ve anlamlı dizelerdi.
hep geç kalmışızdır son kararda
atı alan gitmiş
ve yüreğimizde toz izleri kaygusuz tayların...
yön ne
eylem nice
suskun duran yürek bilir
o yaşamıştır o çekmiştir kahrını
gerisi bir ayrıntı olsada
yıldırım bu
düşmüşse yakmıştır
külllerinde hala bir umut ki
bu hayatın kendisidir
sessizce derinden gidiyor gidiyor şair şiirle
her gün biraz daha büyüor şiir
farkındasın değil mi dost...
sevgiler saygılar...