(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFSİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFSİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her gün peşinden koşturdun, Bir sevda ile coşturdun, Sarhoş durdum bir hoş durdum, Türlü dertler açmadın mı? ============================= BU DERTLER OLMASA, YÜREK PİŞERMİYDİ, YEDİKÇE İNSANLART HEMEN ŞİŞERMİYDİ. KARA SEVDA YÜZÜNDEN TOPRAĞA DÜŞERMİYDİ, BU DERTLER AÇILIR,AÇILDIĞI GİBİ GİDER ÜSTADIM...
YÜREKTEN TEBRİKLER DEĞERLİ GARDAŞIM.. ALLAHA EMANET OL...
Nefis....bizi baştan çıkarmaya çalışan şeytanın en büyük yardımcısı...dilerim nefsimiz ona yenik düşmez hocam...çok güzel bir anlatımdı...tebrik ve saygılarımla...
Ey nefsim benim başıma, Ne belalar açmadın mı? Hangisi uydu yaşıma, Türlü dertler açmadın mı?
Her gün peşinden koşturdun, Bir sevda ile coşturdun, Sarhoş durdum bir hoş durdum, Türlü dertler açmadın mı?
ne çektik ise nefsimiz den galiba önemli olan nefsimizi şeytana uydurmamak Rabbim hepimizi korusun...amin... her zamanki güzellikte şiir saygılarımla...
Olmeye Gelmezmisin...Aff aff YaRab
Allah Razi Olsun.Saygimla.