(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA GELİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA GELİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ama ama anlamadım ben sevdiğiniz yokmu şimdi çok üzgünüm sadece hala bu kadar özenle hazırlanmalar onu ççok sevdiğiniizi gösteriyor allahım sabır versin inş kurgudur bu şiir selam ve sevgiler
Sabah saat beş , Berlin Treni İstabhl ariyor gibi . Iyi yolculuklar ve selamalar veriyor , kim--kimlere . Amma bir aşk ve sevda yolcusu yalnızlara sirdaş gediyor ve hayalına bir filim gibi şekil veriyor anılar . Ve kayb etmişlerini bir daha düşüniyor çaresiz . Bile yol boyunca yeni dostlar ile paylaşım fesilinde MAVİ LALE kokusu esruk ediyor . Evet çok tatlı ve muthiş gülüşler ile aşk ve sevda yolcunu sevinc ile merhaba dedi . Şu selam bir qarib yolcu için tum bir yaşam mutluğu ...
Siz sevgili dostlarıma bir Azerbacan çelengi sunyorum ...Çünkü seviyrum kalbinizi... Sevmek çok zor , amma seven susar , böyele deyilmi !?!?!?
Sevğili arkadaşım ve dostum şairem demek istiyorum izninle, acılı yüreğini ne güzel dile getirmişsin. Kutlarım seni. İnan gözlerim yaşararak içindeki duygulara aortak olarak ve acılarını seninle yaşayarak okudum şiirini... Sen büyük acılar yaşamış, büyük sevda insanısın.Yüce gönlünü kutlarım.Fakat insanlar her zaman en yakınlarını, en çok sevdiklerini bir gün gelip kaybeder.. Fakat yaşam döngüsüne devam eder. Ölenle önünmüyor canım. Kutlarım... Acını paylaşırım.Kalemin ve kalbin susmasın canım.Tebrikler. [email protected] dayanamayacak acılı anlarını paylaşmak isterim.Sevgilerle kal.
SABAHLARI UYANIŞIM,HAZIRLANIŞIM SANA KOŞARAK ÇIKIŞIM O MERDİVENLERİ, ÜZERİMDE EN SEVDİĞİN TARÇIN KOKUM SENİN ALDIĞIN MAVİ UZUN ŞALIM. ARTIK GİRİŞTEKİ BEKÇİDE TANIYOR "BİRGÜN GELMESSENİZ BEN MERAKLANACAĞIM" BU SABAH BEŞİNCİ GELİŞİM SANA YARIN DA GELECEĞİM SONRAKİ GÜNDE ANLATIKLARIM,PLANLARIM HEP SANA SEN NE KADAR CEVAP VERMESENDE, HİSSEDİYORUM RUHUN ETRAFIMDA. DUYUYORUM"BEYAZ MELEĞİM"DEYİŞİNİ SANA YARIM KALMIŞ HEYECANLARIM, BU MEZARA HER SABAH GELİŞİM, DUALARIM,SOHBETLERİM HEP SANA.......
Buram buram bir sevgi seslenişiydi dizeler. Şiirini küçük harflerle eklesen desem. Aramıza hoş geldiniz. Sevgilerimle.....