(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYNALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şişman olduğunuzu biliyorum ama , zayıflayabilirsiniz.İnsan yeterki istesin.
Haydi bu gün itibarıyla biraz daha yediklerimize dikkat .Yediğinizin 4/ 3 nü yemeyi deneyin ilk 1 ay sonra 4/2 sonraki ay göreceksiniz ki, artık eskiden yediğinzin 4/ 1 size fazla bile gelecek .Dener misiniz?
Yine ne istiyorsunuz benden aynalar yetmezmi benden aldıklarınız Bu kadar çabuk mu gelecektin ömrümün son baharı? Ne çabuk geçti yaşam denen rüzgâr? Ah.. aynalar… Bir şiire bakar gibi baktım size Ama sizde yalancı çıktınız aynalar…
kaleminize sağlık efendim izninizle biriki satır ekledim... gusel bir şiirdi tebriklerr imgeleriniz bol olsun Selam sevgi saygımla muhabbetle....
Ayşe B Yıldız tarafından 6/4/2009 10:33:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yıllar boyu hep baktım, Sana derdimi döktüm, İnan canımdan bıktım, Dost bildiğim aynalar hey,
O zaman şişman değildim, Dostluktan pişman değilim, Ben sana düşman değildim, Dost bildiğim aynalar hey.
Oğuzsoylunun dostu yok, Hiç kimselere kasdı yok, Seccadelik bir postu yok, Dost bildiğim aynalar hey. ...............................Şiir akıcı ve güzeldi--5 Kutlarım efendim
Üzülse de insanoğlu.
Gençlik geçiyorum demez,
Görünse de yolun sonu.
Güzeldi.Tebrikler.