(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
**PARA** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
**PARA** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Para para para Varlığı bir dert Yokluğu yara" Eskilerden bir şarkı sözü takıldı dilime.Evet dediğiniz gibi aklı gözüne inenlerin dünyasında en büyük metadır belki para lakin niceleri var ki paraya elini dahi sürmeden yaşarlar.Esasında para herkesin ihtiyacı .Şu an evimde bilgisayarımdan bu yorumu yazmama vesile olnada para elbette.Ancak parayı amaç değil araç olarak görmeliyiz.İşe rızk noktasından baktığımızda helalinden kazanıp harama dikkat eden bir bireyin para yüzünden sıkıntıya düşmesi zordur.Bazen insan geçim darlığı çekebilir buda daha ziyade ayağını yorganına göre uzatmamakla ilgili.Kredi kartı mağdurlarına baktığınızda genelde olmayan paraları harcamaları neticesinde bu hallere düşdükleri çok açık.Her ne kadar bazıları gerçekten sağlık ve temel ihtiyaçlar yüzünden mağdur durumada düşebilirler bu ayrı bir durum.Biz bize düşen herşeyi hakkıyla yapalım eğer yinede mağdur oluyorsak iş başka o vakit .Ben yinede Hakka sığınma taraftarıyım isyan musibeti ikileştirir kardeşim.Şiirinizde esasen vurgulamak istediğiniz sanırım çoğunun paraya itibar etmesi ve yine maalesef dünyamızın " ye kürküm ye "dünyası olmasıydı.Bende biraz uzattım konuyu kusura bakmayın.Saygılarımla...
Güzelse kürkün eğilirler önünde.. ....................... Para bir eşyayı alım gücüdür.Ama herşey eşya değildir. onun için para herşeyi satın alamaz. ......Selamlarım efendim--5
çok haklısınız kişilerin neden se hep arabaları kıyafetleri evleri eşyaları ile ilgilenilir neden dir yürekleri ile ilgilenilmez çok güzel dile getirmişsinz tebrikler selam ve saygılar
Varlığı bir dert
Yokluğu yara"
Eskilerden bir şarkı sözü takıldı dilime.Evet dediğiniz gibi aklı gözüne inenlerin dünyasında en büyük metadır belki para lakin niceleri var ki paraya elini dahi sürmeden yaşarlar.Esasında para herkesin ihtiyacı .Şu an evimde bilgisayarımdan bu yorumu yazmama vesile olnada para elbette.Ancak parayı amaç değil araç olarak görmeliyiz.İşe rızk noktasından baktığımızda helalinden kazanıp harama dikkat eden bir bireyin para yüzünden sıkıntıya düşmesi zordur.Bazen insan geçim darlığı çekebilir buda daha ziyade ayağını yorganına göre uzatmamakla ilgili.Kredi kartı mağdurlarına baktığınızda genelde olmayan paraları harcamaları neticesinde bu hallere düşdükleri çok açık.Her ne kadar bazıları gerçekten sağlık ve temel ihtiyaçlar yüzünden mağdur durumada düşebilirler bu ayrı bir durum.Biz bize düşen herşeyi hakkıyla yapalım eğer yinede mağdur oluyorsak iş başka o vakit .Ben yinede Hakka sığınma taraftarıyım isyan musibeti ikileştirir kardeşim.Şiirinizde esasen vurgulamak istediğiniz sanırım çoğunun paraya itibar etmesi ve yine maalesef dünyamızın " ye kürküm ye "dünyası olmasıydı.Bende biraz uzattım konuyu kusura bakmayın.Saygılarımla...