(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ SELVİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ SELVİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AĞAÇLARI KESENLER YAKANLAR NE KADAR GÜNAHKARDIRLAR TANRI KATINDA ALDIĞIMIZ BİR SOLUK NEFESİN YAĞAN BİR DAMLA SUYUN AĞAÇTAN GELDİĞİNİ BİLMİYOR OLABİLİRLER Mİ? YAZIKLAR OLSUN BUNU YAPANLARA SEVGİMLE KALINIZ.
Değerli gönül dostunu kutluyorum.Ağaç sevgisi Allah sevgisi kadar güzel ve duygulu gerçek olmuş bir hadisenin güzellikle başlayan anlatımı ve hazin sonu ve insan oğlunun kadir bilmezliği şairlerin gönlü Allah sevgisiyle tabiat sevgisiyle Allahın yarattığı mükemmel değerlerle yoğrulmuştur değerli şairinde öyle işte şairlik bu şair tabiat ın ve hayatın aynasıdır, etrafından soyutlanmaz şair nesneye ve yaşantıya başkalarının gözüyle bakmaz o her gördüğü hadisede mutlaka bir giz ve gizem arar ve onu her zaman güzele doğruluğa ve hakikate yorumlamak için çaba sarfeder şiir yazar değerli gönül dostuda öyle yapmış eller bu iki güzel ağaca kıymış ama değerli şairinde yüreğini yaralamış, ne mutlu böyle düşünenlerimiz için bizlere değerli kalemini ve güzel şiirini kutluyorum.Sevgi ve selamlar.
İnsanoğlu balta aldı Baltayı selviye çaldı Geride bir boşluk kaldı, Talan oldu iki selvi...
Ne ettiyse insan etti Bağ evi yıkılıp gitti Bu öykü de hazin bitti, Yalan oldu iki selvi...
Ne yazık ki ,yem yeşil doğamız,ağaçlar değer görmüyor insan elinde,yitip gidiyor.Bir daha asla geri gelmeyecek doğa harikaları yitirilip,yok oluyor.Duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi gönülden kutlarım değerli şair.Esen kalın.Puanım yine 5.
Ne bağ kaldı ne bağ evleri!
Dağa dönderdiler bağları.
İşte bu yüzden kalmadı,
Rastlayamayız;
Kansersiz bir insanı!..
Yürekten tebrik eder,
Sevgiler, saygılar sunarım.