(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTEMEM SENİNLE CENNETİ BİLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTEMEM SENİNLE CENNETİ BİLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vau çok iddialı bir söz şeytanda düğün bayram ediyordur kesin şimdi ,merak etmedim desem yalan olur o adem oğlu hala yaşıyormu bu sözleri duyduktan sonra acaba.saygılar
Teknik olarak güzel bir şiir kardeş.Ancak sözler Allahın bile gücüne gidecek kadar ağır olmuş diyorum.Belki yanlış düşünüyor olabilirim.Yinede bir muhasebe yapsanız diyorum şaire kardeş.
bu kadar sertleşmişse aşk,ondan uzak durmada fayda var.bu tür çağrışımlar uzaklaştırır...oysa sevgi birleştirici olması gerekir..Duygularınızı bu kadar sert ifade ettiğinize göre bu sevgi merhum olmuş.Bizden ruhuna fataiha okumak düşer..güzel bir sertlikte çıkıştı.kutlarım kalemi...saygılarımla...
'İSTEMEM SENİNLE CENNETİ BİLE, ŞEYTANLA OLURUM KUL OLMAM SANA, BİRLEŞİR YOLUMUZ MAHŞERDE DİYE, ECELSİZ ÖLÜRÜM YAR OLMAM SANA!!!!' ......................................................................................... .................. bu ne öfke ah bune cinnet uğruna terkedilmiş cennet ikiz kardeş aşk ile nefret çiğsüt emene çok görülmez .... damdan düşen bilir...ne deyim...yüreğine sağlık ....
bir dörtlüğüne çok şey sığımış herşeyi bu dörtlük te bulmak mümkün büyük harf tümü ile kullanmasanız daha güzel olur. bu kızgınlık bu sitemi hak eden mutlaka sizi çok üzmüş olmalı yürek acıyı hisedince haykırıyor böle . yüreğiniz dert görmesin ama siz yinede cenneten vazgecmeyin. çok beğendim tbrkler