Sinsice geldi ayrılık apansız vurdu hiç beklemediğim en çok sevdiğim anda geldi umutlarımı katledip gitti ortada başı boş kanıtlar deliller aklımın almadığı sorularla bırakıp gitti koca dünyada bir ben kaldım sandım derin bir iç sessizliğe büründüm kendi sessizliğimden yoruldum beynimin bilinci kapalı dona kaldım ellerim soğuk bakışlarım soğuk ağzımı bıçak açmaz kalbime yüklendim bir o sıcacık kendi içinde kırılıp duruyor...
AYRILIK geldi-gitti ben sadece ardından baka kaldım......
(Sen orda gururunla kal bende burda saçmalığımla Ben gururumu seni sevdiğim gün ÖLDÜRDÜM.... )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılık Geldi! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılık Geldi! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sinsice geldi ayrılık apansız vurdu hiç beklemedeğim en çok sevdiğim anda geldi umutlarımı katledip gitti ortada başı boş kanıtlar deliller aklımın almadığı sorularla bırakıp gitti koca dünyada bir ben kaldım sandım derin bir iç sessizliğe büründüm kendi sessizliğimden yoruldum beynimin bilinci kapalı dona kaldım ellerim soğuk bakışlarım soğuk ağzımı bıçak açmaz kalbime yüklendim bir o sıcacık kendi içinde kırılıp duruyor...
AYRILIK geldi-gitti ben sadece ardından baka kaldım...... Ayrılık sevdaların en acılı yanı...şiirinizde duygu yüklü dizeleriniz bunu o kadar güzel anlatmış ki;kutlarımkaleminizi selam ve saygılarımla...
Sinsice geldi ayrılık apansız vurdu hiç beklemedeğim en çok sevdiğim anda geldi umutlarımı katledip gitti ortada başı boş kanıtlar deliller aklımın almadığı sorularla bırakıp gitti koca dünyada bir ben kaldım sandım derin bir iç sessizliğe büründüm kendi sessizliğimden yoruldum beynimin bilinci kapalı dona kaldım ellerim soğuk bakışlarım soğuk ağzımı bıçak açmaz kalbime yüklendim bir o sıcacık kendi içinde kırılıp duruyor...
Umarsızca ve sinsici çalar kapıları ayrılık rüzgarı.... hayata girişi gibi değil bir anda alıp götürür bütün bir geçmişi. Yine de her zaman ki tesellimizi cebimizde bulundurup kısmet demeyi unutmamalıyız...ayrılıklarda bizim için nede olsa öyle değil mi ? acı satırlardı ama güzeldi :)) tebrikler.
apansız vurdu hiç beklemedeğim
en çok sevdiğim anda
geldi
umutlarımı katledip gitti
ortada başı boş kanıtlar deliller
aklımın almadığı sorularla
bırakıp gitti
koca dünyada bir ben kaldım
sandım
derin bir iç sessizliğe büründüm
kendi sessizliğimden yoruldum
beynimin bilinci kapalı
dona kaldım
ellerim soğuk
bakışlarım soğuk
ağzımı bıçak açmaz
kalbime yüklendim
bir o sıcacık
kendi içinde kırılıp duruyor...
AYRILIK geldi-gitti
ben sadece ardından
baka kaldım......
Ayrılık sevdaların en acılı yanı...şiirinizde duygu yüklü dizeleriniz bunu o kadar güzel anlatmış ki;kutlarımkaleminizi selam ve saygılarımla...