(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gençlik Aşkım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gençlik Aşkım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakışlarında gördüm güneşi Ay ile yıldızlar senden alıyor Parlak oluşları sendeki ışıktır Mazi oldun eski ama eskimeyen.
içinde sevgi aşk olan her şey, güzeldir. sevgili şairdostum. bu şiirde dikkatimi çeken büyük bir sevda, aşk yaşanmış. fakat her büyük aşk gibi engellere takılmış ve siz bu sevgiyi, aşkı anlatırken deyim yerindeyse ''Bakışlarında gördüm güneşi Ay ile yıldızlar senden alıyor, Parlak oluşları sendeki ışıktır '' kelimelerle dans ederek anlatmışsınız. kutlarım. şiirlerinizin devamını bekler... kaleminize, yüreğinize sağlık. sevgi, saygılarımla...
Günler su gibi akıp giderken Sevgi diye çıktın sen karşıma Manası oldun o özel dönemin Mazi oldun eski ama eskimeyen.
Bakışlarında gördüm güneşi Ay ile yıldızlar senden alıyor Parlak oluşları sendeki ışıktır Mazi oldun eski ama eskimeyen.
Genliğimin o anları hayalindir Unutamam seni sevgim sendin Yıllandıkça değerlenen şarab gibi Mazi oldun eski ama eskimeyen.
Haz ile mutluluk beklerdi kapıda Birlikte gürüp çıkmaktı ümidim Alıp götürdü seni benden yıllar Mazi oldun eski ama eskimeyen.
Gençlik aşkımı sayıklarım daima Mümkün değil anlık seni unutmak Anacağım seni sen anmasan da beni Mazi oldun eski ama eskimeyen aşkım. işlediğiniz konu güzeldi ama şiirinizde bir uyumsuzluk gördüm ,bir şeyler anlatıyorsunuz ama ,derli toplu kafiyeli bir amlatım göremedim...selam ve saygılarımla...
Ay ile yıldızlar senden alıyor
Parlak oluşları sendeki ışıktır
Mazi oldun eski ama eskimeyen.
içinde sevgi aşk olan her şey, güzeldir. sevgili şairdostum.
bu şiirde dikkatimi çeken büyük bir sevda, aşk yaşanmış.
fakat her büyük aşk gibi engellere takılmış ve siz bu sevgiyi, aşkı anlatırken deyim yerindeyse
''Bakışlarında gördüm güneşi Ay ile yıldızlar senden alıyor, Parlak oluşları sendeki ışıktır ''
kelimelerle dans ederek anlatmışsınız. kutlarım. şiirlerinizin devamını bekler...
kaleminize, yüreğinize sağlık. sevgi, saygılarımla...