Hayat iyi ve kötü bir kaç andan ibaretmiş sanarsın ki vakit geçmez, oysa Gözlerini açıp kapadığında her şey herkes gitmiştir. Aynadaki yansımanla fotoğrafların arasında çok fark vardır.
kimi zamangülmekten ağlarsın kimi zaman da ağlamaktan bıkarsın her sey herkes değişir,boşluklar doldurulur. korkarsın geri dönüp bakmaya....
çılgınlıklar yaparsın bazen bazende durgunlaşır hayallere dalarsın cok değil ıkı gunde sılınır yasanmıslıklar ve her gun bır diğerıne nazaran daha yormustur
kısacık omrunde yuzlerce ınsan tanırsın cok ınsan tanımanın sebeı uzun yıllar değil tabıı kısa dostluklar,asklar ve yetınmeyı bılmemek budur sebep, gidenın yerı doldurulur bı sekılde ama farkı unutulmaz...
kaç kere aşık olup mağlup geldın gırdığın yollardan kac kere doyasıya sevdıklerınle beraber düşün bi kac kere aklındakılerı korkmadan yüreğındekılerele bır anda dıle getırebıldın????
hayat cok kısa, gor artık güzellıklerını paylas,arttır ve goster sıhrını korkma ıslanmaktan yağmurlarda, kos sokaklarda yenı yuruyen cocuk heyecanında butun benlığınle yasa ve YASAT
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayat cok kısa, gor artık güzellıklerını paylas,arttır ve goster sıhrını korkma ıslanmaktan yağmurlarda, kos sokaklarda yenı yuruyen cocuk heyecanında butun benlığınle yasa ve YASAT ŞİİR ÇOK GÜZELDİ TEBRİKLER
Şiirde her şeyden evvel ehemmiyeti haiz olan, kelimenin mânası değil, cümledeki telâffuz kıymetidir. Şairin hedefi, her kelimedeki cümlenin mevkîini, diğer kelimelerle olacak temas ve tesaddümden ve esrârengiz izdivaçlardan mütehassıl tatlı, mahrem, havaî veya haşin sese göre tayin ve müteferrik kelime âhenklerini, mısraın umumi revişine tâbi kılarak, mütemevviç ve seyyal, muzlim veya muzî, ağır ve sari hislere, kelimelerin mânası fevkinde, mısraın musîki temevvücatından nâmahdut ve müessir bir ifade bulmaktır.” diyor bir usta. Kıymetli şiiriniz için tebrikler. Teşekkürler.