(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYATTA KALAN BAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYATTA KALAN BAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAMİMİYETİMLE VE SAF YÜREĞİMLE İMZAMI EMANET EYLEYEBİLECİM BU ŞİİR ÇOK HARİKAYDI.
MANA İLE MADDE, HİS İLE FİKİR, SANAT İLE HAKİKAT O KADAR GÜZEL BULUŞMUŞ, SARMAŞ DOLAŞ OLMUŞ Kİ BİRBİRİNDEN KOPARMAK MÜMKÜN DEĞİL.
HER YAZDIĞINIZI SEVEREK OKUYORDUK DA ÜSATDIM ŞU ŞİİRİNİZ BİR BAŞKA ETKİLEDİ BİZİ. DAHA DOĞRUSU AKLIMIZI KARIŞTIRDI, HANGİ GÜZEL CÜMLELERLE SİZİ VE ŞİİRİNİZİ SELAMALYACAĞIMIZA ŞAŞIRDIK.
MECAZLAR, İMGELER, DERİNLİK, RUHUMUZA ÜFLEDİĞİ SERİNLİK, AHENK, AKICILIK VE BÜTÜN BU GÜZELLİKLERİ DE ÜSTELİK ÇOK KASILMADAN RAHAT RAHAT SÖYLEYEBİLMEK ERDEM VE ÖZELLİĞİ BİZİ ADETA KENDİSİNE YAPIŞTIRDI.
ŞİİRİ BURADA ÖYLECE BIRAKMAK O KADAR ZOR Kİ BİZİM İÇİN.
ŞİİRİNİZE VE SİZE SAYGILARIMI BIRAKIYOR, SİZİ SADECE ELLERİMLE DEĞİL YÜREĞİMLE DE ALKIŞLIYORUM EY BÜYÜK ŞAİR...
ALLAHA EMANET OLUN.
DAHA NİCE YILLAR ŞİİR DAĞININ DORUKLARINDAN GÜLLER SUNACAĞINIZ UMUDU İLE...
Yaşadığımız zamanda "ben akıllıyım" diyerek ortada gezip etrafına caka atanların gerçek anlamda deli olduğuna inanıyorum. Çünkü yaşadığımız her şey, görüdğümüz olumsuzluklar. sürüklenmeye çalışıldığımız karanlıklar bizim akıl sağlığımızı bozdu ve hiç birimiz o insana haz tek özellik olan aklını kullanamaz duruma geldi.
Çok özeldi şiirniz sevgili dost. Yine bizi bize sorgulattırdı.
Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize. Ben de deliyim diye haykırabilmek ümidi ile.
Vallaha abiçiğim ,bir bütün doğrultu hat üzerinde, hayatın doğrusu ,eğrisi ,tazesi ,bayatı ,hayatında hayatını anlatmışsınız..Hayatın hayat hikayesi gibi bir şiir ..hayatın içinden gelen sesler de diyebiliriz belki.. SAYGI SEVGİ VE SELAMLARIMLA
Bil ki Hakka itaat.
Haktan, halktan uzağa,
Hakkı, halkı hatırlat.
................................
ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMAYDI
KALEMİNİZE SAĞLIK