Eş ,dost ,ahbab hepsi laf çarptırıp duruyor Herkes gizli ,gizli dolaylı sorular soruyor Acaba bunların çocuğu olmuyor mu diyor ..........................Sekizinci mola çocuk imiş
Oturduk hanımla biz bu konuyu konuştuk Bir de karar verdik , orta nokta da buluştuk Biz de artık çocuğumuz olsun diye gülüştük ..........................Sekizinci mola çocuk imiş
Derken işte , hamile kaldı benim hanım da Onun karnında bebek , benim de canım da Bebeğimiz büyüyor hergün hanımın karnında ..........................Sekizinci mola çocuk imiş
Vakit geldi ,hanım doğum yaptı bebek geldi Eş dost ta artık çocuğumuzun olduğunu bildi Bu durum da ev de esen en güzel bir yeldi ..........................Sekizinci mola çocuk imiş
Gece gündüz hep ağlıyor ben görüyorum Annelerin işi zor onlara ben sabır diliyorum Vallaha bende her akşam nini söylüyorum ..........................Sekizinci mola çocuk imiş
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sekizinci Mola Çocuk İmiş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sekizinci Mola Çocuk İmiş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim Adnan Şahin, böyle güzel yavrular olunca babalar ninniyi seve seve söyler, kutlarım kardeşimi kutlarım kardeşimin güzel şiirini.Selamlar.
Gece gündüz hep ağlıyor ben görüyorum Annelerin işi zor onlara ben sabır diliyorum Vallaha bende her akşam nini söylüyorum ..........................Sekizinci mola çocuk imiş
Gece gündüz hep ağlıyor ben görüyorum Annelerin işi zor onlara ben sabır diliyorum Vallaha bende her akşam nini söylüyorum ..........................Sekizinci mola çocuk imiş Adnan bey kutladım selamla.Nefis şiirler sunuyorsun bizlere.Çok teşekkür ederim.
Kralın hizmetçileri olan kadın ve adam akşam evlerine çekildeğinde, evlerinden kahkaha sesi hiç eksik olmazmı. Bu aile o kadar fakir olmasına rağmen nasıl bu kadar mutlu olabiliyorlarmış merak ediyormuş karal. Aradan günler geçmiş ve atyık dayanamayıp o fakir kadın ile adamı huzuruna çağırmış.
"Ben çok zengin olmama rağmen sizin kadar ne gülebilyor ne mutlu olabiliyorum. Nedir bu işin sırrı anlatrımısınız bana? "
Adam ve kadın "Karlım bizim bir altın toıpumuz var biz her gece onunla oynuyoruz" demişler.
Kral hemen bir altın top alınmasını emretmiş. Altın top gelmiş ve kral oynamaya başlamış ama yine mutlu değilmiş. Günler sonra tekrar huzuruna çağırmış o karı kocayı." Ben altın top aldırdım her gece oynuyorum ama yine gülüp mutlu olamıyorum"
Adam ve kadın birbirne bakıp gülümsemişler " Karlım altın top bizim çocuğumuz. Biz ona altın topumuz diyoruz. onunla oynarken herşeyi unutuyoruz" demişler.
Karal hemen kraliçeyi çağırmış " Bu akşam hemen bir altın top yapalım. dokuz ay sonra elimize alıp mutlu oluruz" demiş.
Kraliçe kabul etmiş ve 9 ay sonra bir çocukları olmuş. O çocuk dünyaya geldikten sonra saraydan kahkaha seseleri hiç eksik olmamış.
Çocuk gerçekten yaşamımızı güzelleştiren en değerli varlık ve biz onlara her şekilde sahip olmak zorundayız. Çocuğunuza ve tüm çocuklara sağlıklı, başarılı, sevgi ve umut dolu yarınlar diliyorum.
Saygılar yüreğinize
onurumsun tarafından 5/23/2009 1:11:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
güzel anlamlı ders niteliğindeki yorumunuzu hayret ve merakla okudum ..gerçektende onalr bizlerin altın topları ..onalr olmazsa bizde ne yaparız bir başımıza..çok güzel etkileyiçi bir öykü idi ..bende fırsat ve zaman oluştukca bunu dostlarımla paylaşacağım..
Gece gündüz hep ağlıyor ben görüyorum Annelerin işi zor onlara ben sabır diliyorum Vallaha bende her akşam nini söylüyorum ..........................Sekizinci mola çocuk imiş
Vakit geldi ,hanım doğum yaptı bebek geldi Eş dost ta artık çocuğumuzun olduğunu bildi Bu durum da ev de esen en güzel bir yeldi ..........................Sekizinci mola çocuk imiş
Gece gündüz hep ağlıyor ben görüyorum Annelerin işi zor onlara ben sabır diliyorum Vallaha bende her akşam nini söylüyorum ..........................Sekizinci mola çocuk imiş
Hayatın içinden sunulan kesit çok güzeldi. Usta kaleminiz yine mükemmele imza atmış. Candan kutlarım efendim.Selam ve saygılarımla.
Eyvallah üstadım, Bu günlerde işlerimin yoyunluğundan sayfana pek uğrayamadım bağışla! Hoş eserlerini münhal zaman içersinde okuyacağım inşallah!.. Anlamlı şiirlerinen feyyiz alıyorum. İlhamın bol olsun. Saygı ve selamlar.
çocuksuz bir hayat düşünülemez ...hayatın olmazsa olmazlarıdırlar..
ne kadar uykusuz kalınsa ne kadrada onlar hep hayatım merkezindede olsalar
hep iyiki varlar diyecegimiz dadide sevdalarımız....
allah kimseye evlat acısı vermesin amin...
tebrikler çok güzel tebessümle okudugum bir şiirdi....