Okyanusları küreksiz bir sandalla aştımda, Bir damla suyunda boğuldum senin. Kral’dım,sonsuz kudret otururken tahtımda, Soytarısıyım şimdi senden kalan izlerin..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iz (silin(e)meyen) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iz (silin(e)meyen) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tüm yolları gönlümle koştum da son adımında takıldım senin tüm güçlüklerle cesurca savaştım da karşı koymadan astı beni ipin....(yardan gelen idam da olsa amenna...canı sağolsun)
Yarim aşk odur eğer varsa yürekte ziyan.Rüzgar hızlı esse de dağlar önünde diz çökmez inan.
****************************************************************************************************************** GÜNAYDIN DEDIM GÜNE GÜZEL KISA ÖZ ANLAMLI DÖRTLÜĞÜNÜZLE YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL SAYFANIZA BİR DAHAKİ GELİŞE KADAR CİCİ BAKIN ONLARA KUTLARIM SEVGİLER..............
günaydın sevgili yasemin...çiçekleri aldım,güzel bir vazoda suyla yoğurdum,parıl parıl olsunlar diye güneşe koydum..sabahın bu yorgun saatinde içimi ısıttı bu güzel sözlerin...şiirle..
tüm yolları gönlümle koştum da
son adımında takıldım senin
tüm güçlüklerle cesurca savaştım da
karşı koymadan astı beni ipin....(yardan gelen idam da olsa amenna...canı sağolsun)