(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN-SEN DEĞİLİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN-SEN DEĞİLİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özün doğru,sözün yalan olduğunda, Anladım ki o zaman ben-sen değilim... ........................................................... onurlu insan duruşu aşktan yana..kutluyorum güzel şiirini..
Aynalar böyledir her zaman. Hep yansıtırlar aynı yerden durmadan. Nasıl görmek istiyorsan öyle görürsün kendini sureti aynalarda, işin çıkmaz yanı ise herkes,nasıl görmek istiyorsa öyle görür kendini o aynalarda. Su gibi olamamak mıdır tüm mesele? Evet su gibi olmalı tüm yansıma sahipleri. Yansırken kolayca kırılabilmeli. Rüzgar veyahut ufak bir çöp parçası düştüğünde üzerine kaybolmalı yansıman ve durulduğunda tekrar bulmalı yansıman seni. Öz ve söz arasında, ayrı gayrı olmaya alemde.
Anladım ki o zaman ben-sen değilim...
...........................................................
onurlu insan duruşu aşktan yana..kutluyorum güzel şiirini..