(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANADOLUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANADOLUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hem sarayım hen hanum, Ulubatlı hasanım, Yurda adanmış canım, Selam sana anadolum.
Aziz bildim yurdumu, Kimse bilmez derdimi, Öne kattım kurdumu, Selam sana Anadolum.
Oğuzsoylum yurt bu yurt, Musallat olmaz bir dert, Karşı dururum çok SERT, Selam sana Anadolum. ANCAK BU KADAR GÜZEL ANLATILIRDI HOCAM...MEMLEKET AŞKIYLA DOLAN O GÜZEL YÜREĞİNİZE MUĞLADAN SELAM OLSUN..SİZİN GİBİ REİSLERİMİZLE HER ZAMAN GURUR DUYDUM..YOLUNUZ YOLUMDUR..SAĞ OLUN VAR OLUN.. SAYGILAR..
Bin yetmiş bir düştük yola, Arada vermeden mola, Sapmadan hiç sağa sola, Selam sana Anadolum. ______________________ 1071 'in komutanı Alparslanla, 1917 doğumlu Alparslanın yolundan gidenlere selam olsun!... Hoş bir eserdi üstadım.
yüreğin dert görmesin dizeleri yine oturtmuşsun yerli yerine e bide şiirin konusu başından anlam katmış cümlelere bize yine şapka çıkarmak kalmış selam sana türkeli selam sana anadolu slm olsun sana kocakurtsoylum
o koca yüreğine sağlık üstadım. adama adam demek için yüreğine bak, eğer vatan aşkı, millet aşkı kaybolmamışsa o adamda ADAMDIR O ALLAHINA KADAR ADAM.. rahmetli pederin lafıydı bu Soylum dayı.
Kimse bilmez derdimi,
Öne kattım kurdumu,
Selam sana Anadolum.
Oğuzsoylum yurt bu yurt,
Musallat olmaz bir dert,
Karşı dururum çok SERT,
Selam sana Anadolum.
Değerli üstad..Yüreğinize sağlık..Saygılarımla..