(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... UYMAYALIM BEYLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... UYMAYALIM BEYLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kürdü lazı çerkezi bir ağacın dalları O ağacın adı Türk, daha çoktur kolları Ağaca balta vural Ermeninin d..leri, Kürt? Kürt Arifin gardaşı! Bu gardaşlık duracak Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak! (Arif ŞİRİN)
Kurtuluş savaşında kimseye etnik kökeni, dini, rengi sorulmadı ve hep beraber yediden yetmişe savaş verildi bu ülke topraklarını kurtarmak için. Bu gün bu birlik beraberliği ve sevgiyi gören gözler aramıza nifak tohumları ekip bizi parçalamaya çalışıyor ve çalışacak da ama biz her zaman aynı duygular ile kardeşçe sarılacağız birbirimize ve kimsenin gücü de yetmeyecek bizi parçalamaya yeterki biz uyanık olup topraklarımıza ve özümüze sahi çıkabilelim.
Çok özel bir çağrı. Okunması ve bu çağrıya uyulmasını ve herkesin kendini sorgulamasını diliyorum tüm kalbim ile.
Şaire aynen katılıyorum, önce biz şairler olarak bu mücadeleyi hiç bir zaman bırakmayalım.Bu kutsal vatan toprağının bir karışını bile bölemezler ve asla böldürmeyiz şair kardeşimi kutlarım. Selamlar.
Uymayalım beyler Bizede gaz verdiler Firene basın beyler Sanırlar uyur gezer
Çok anlamlı ve çok güzel dizelerdi.Çok haklısınız.Hepimiz bu konuda çok bilinçli olmalıyız.Tebrik ederim değerli şair,güzel dizelerinizi ve sizi gönül dolusu.Kaleminiz hep çağlasın.Sağlıkla ve esen kalın.5 puanımı bırakıp gidiyorum.
O ağacın adı Türk, daha çoktur kolları
Ağaca balta vural Ermeninin d..leri,
Kürt? Kürt Arifin gardaşı! Bu gardaşlık duracak
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!
(Arif ŞİRİN)
Şair eline sağlık, kalemin daim kuvvetli ola.