(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben ölürüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben ölürüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben ölürüm senin yerine Nasıl olsa................................kimse kimse için ölmesin..sevgiler yaşarken yaşanır değilmi şiir dostu.. çok çok güzeldi şiirdeki anlatım..kutlarım yürekten...saygılarım sizinle..
mükemmel çok etkileyici dizeler.sevgi budur işte ölümü dahi göze alabilecek kadar sevmek. varmı hala böyle sevgiler...kutluyorum dost yüreğinize sağlık...sevgiler sizinle olsun...
"Susuyorum artik derin derin... Ve sessizce soluyorum bir hazan yapragi gibi... Oysa ne kadar çok hasretim konusmaya anlatmaya anlasilmaya... Oysa ne çok istiyorum tüm bedenimden söküp almani yalnizligimi hicranimi bir tilsimla... Yüregim kanrevan dikenler acimasiz ayaklarim kirik kosamiyorum artik doruklara menzil uzak...
Gel. Yüregim ol her ölümümde bana yeniden hayat ver. Elim ol ayagim ol canim ol... Gecem - gündüzüm ol... Aglayan gözlerim ol her damlada yeniden dogur beni yeniden dogur umudumu. Her öldügümde yeniden yarat ki seni ne kadar özledigimi anlatayim yeryüzündeki bütün canli cansiz varliklara ne kadar çok sevdigimi ...
Önce sen gel sevgilim solmadan resimler siirler sislenmeden... Islenmeden geceler ... Sonra ölüm gelsin...
Yoksun iste kalbimin kuyusu en hazin sesle inliyor simdi"
Ben ölürüm senin yerine
Nasıl olsa................................kimse kimse için ölmesin..sevgiler yaşarken yaşanır değilmi şiir dostu..
çok çok güzeldi şiirdeki anlatım..kutlarım yürekten...saygılarım sizinle..