yol bitmez sen varsan sonunda ve sen varsan sonunda her yola varim varligimda kar gibi, su gibi, yagmur gibi, akdeniz gibi sen varsan tadi var tat sende var ciceksin, kelebeksin, ormansin, sen memleket,sen erdemsin acida tatli, colde su, gozde nur, ask sana az, sevgi siradandir sen tarifi yapilamayan sen yaradana kanitsin....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen varsan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen varsan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DAHA NE DENİR Kİ GÜZEL SEVDAYA SEN YARADANA KANITSIN DEMİŞ ŞAIR YÜREK DAHA NE DENSE SÖNÜK KALMAZMI OKUMAYA KIYAMADI YASEMIN............ KUTLARIM..................ŞİİRDİ...................
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN MİSLER GİBİ KOKSUNLAR BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
yol bitmez sen varsan sonunda ve sen varsan sonunda her yola varim varligimda kar gibi, su gibi, yagmur gibi, akdeniz gibi sen varsan tadi var tat sende var ciceksin, kelebeksin, ormansin, sen memleket,sen erdemsin acida tatli, colde su, gozde nur, ask sana az, sevgi siradandir sen tarifi yapilamayan sen yaradana kanitsin....
çok güzel,anlamlı ve de içten dizeleriniz için sizi kutluyorum!!..
DAHA NE DENSE SÖNÜK KALMAZMI OKUMAYA KIYAMADI YASEMIN............
KUTLARIM..................ŞİİRDİ...................
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
MİSLER GİBİ KOKSUNLAR BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ
BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN,
BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........