(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PERVANE IŞIKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PERVANE IŞIKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sırrına ererken gece ay ışığının Yüzüne bakarım güneş olurum Tenine değerken pervane ışıklar Yar hasretinle yanar yanar sönerim ....................... Güzel olmuş Kardeşim--5 Kutlarım,selamlarım
bağışla CAN ABİM geciktim...bu aralar kendi kabuğuma çekildim ve dinlenmedeyim... sevgiyi ve hasreti dolu dolu yazmış kalemin..seninki yar hasreti benimki memleket hasreti...yanar yanar tutuşuruz böyle...ne olucak bu halimiz bizim..?..
Harika ve dolu dolu bir şiir yansıtmışsınız dizelere,şiir kısa olmasına rağmen anlam derinliği çok büyüktü. Bu harika şiiri yazan yüreğinize sağlık. Tebrikler hocam. Saygılarımla...
Ben Sinop'ta yaşıyorum. Bilirsiniz Türkiyenin girişi olup da çıkışı olmayan en kuzey ilidir sinop. Sinop'a Girişte Pervane üstü vardır ve Sinop'a ilk gelen tüm yolcular o Pervane üstünde bir kaç dakika mola verip özellikle akşam güneşi batarken gelmişlerse o zaman hiç bir yolcu orada durmadan girmez sinop'a. Bunun endeni de pervaneden ışıkların ve gün batımının muhteşem gürüntüsüdür insanları orada mola vermeye iten.
O nedenle sanırımbu kısa şiirnizin ne demek istediğini çok iyi anlayabiliyorum sanırım.
Çok kısa ama bir o kadar da uzun bir anlatımdı bana göre. Çok özeldi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
sinopu görmedim ama etkilendim şimdi siz yazınca kısmetse giderim çünki çok geziyorum teşekkür ederim bu bilgiler için ayrıca şiir oturmuş anlatımınıza göre buda beni mutlu etti saygılarımla
Şiirnin devamını getirirseniz muhteşem olur ....kısa ve anlam dolu başlayan satırların arkası da gelir bence... selam ve dua ile ,,tebrikler dost kalem :)