(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİLİNDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİLİNDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAYGIDEĞER ÖĞRETMENİM ŞÖYLE SİTEDE GEZİNTİYE ÇIKMIŞKEN TESADÜFEN ŞİİRLERİNİZİ OKUMAK NASİP OLDU.BEN ZATEN YENİ BİR ÜYEYİM BU YÜZDEN ŞİİRLERİNİZLE GEÇ TANIŞTIM.AMA GÖRDÜM Kİ DERGAH-I İLAHİDEN AŞKIN BİR AKİS OLAN SEVGİ CEVHERİNİ YÜREĞİNİZDE ;HERBİR YÜZÜNDEN MUTLULUK IŞIKLARI SAÇILAN SONSUZ YÜZLÜ BİR YAKUTA DÖNÜŞTÜRMÜŞÜNÜZ.YÜREĞİNİZ VE KALEMİNİZ DAİM OLSUN SELAMLAR
Eğer bir gün deli gibi seversem demiştim kendi kendime, Korkusuzca meydan okuyacağım yine kendimdeki sınırlara. O’na tenimle, özlemimle, hasretimle gideceğim.
Gitmeler vardır, ayrılık şarkıları eşlik eder Gitmeler vardır, hasreti bir ömre değer Gitmeler vardır, dönüşü olmayan sonsuzluğa uzanan Gitmeler vardır, gelecek baharı muştulayan.
Bu derin dizelere ben de eşlik etmek istedim Birsen hocam.
Tebrik ediyorum, gerçekten de dizeler bazen anlamın altında adeta yetersiz kalıyor.
''EĞER BİR GÜN'' isimli şiirime yaptığınız değerli yorum ve olumlu eleştirileriniz için tşklerimi iletiyorum.Şiirin son satırları oy birliğyle değişmiştir.)
Eğer bir gün deli gibi seversem demiştim kendi kendime, Korkusuzca meydan okuyacağım yine kendimdeki sınırlara. O’na tenimle, özlemimle, hasretimle gideceğim.
Deli gibi sevdim de ne oldu üstadım... Herşeyi göze alıp gittim Geri geldigimde kalbimi bırakmıştım...