(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖĞRETMENİN DUASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖĞRETMENİN DUASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Syn.Mediha DUYAR...İlk öğretmenim ; tarih 19. Mayıs .1958 , yer , Kadıköy / Kızıltoprak / Fenerbahçe Stadyumu , saat : 09: 35 .... İşte şahsıma , zamanı dahil unutmamama sebebiyet veren ifadenin Değerli Hanımefendisi ve sözleri ;
yanıma geldi ve yavaşça okşadı saçlarımı ve sonra , " Ne kadar güzel olmuş forman , yine Annen dikti sanırım ; sevgi ile dikildiği ne kadar da belli Anne'nin ellerinden , sanki Anne'nin sevgisi ile Annen'e duyduğun sevgin ilmik ilmik olmuş üzerinde... bir şey daha var , aydınlık yüzün hiç solmasın , eğitimin ile aydınlat karanlık beyinleri yüzün gibi , anlaştık mı..?
Not : Allah Rahmet Eylesin ...Pardon bir şey unuttum ; Öğretmenim bir Anne değildi , O BİR ÖĞRETMEN' Dİ .
yanıma geldi ve yavaşça okşadı saçlarımı ve sonra , " Ne kadar güzel olmuş forman , yine Annen dikti sanırım ; sevgi ile dikildiği ne kadar da belli Anne'nin ellerinden , sanki Anne'nin sevgisi ile Annen'e duyduğun sevgin ilmik ilmik olmuş üzerinde... bir şey daha var , aydınlık yüzün hiç solmasın , eğitimin ile aydınlat karanlık beyinleri yüzün gibi , anlaştık mı..?
Not : Allah Rahmet Eylesin ...Pardon bir şey unuttum ; Öğretmenim bir Anne değildi , O BİR ÖĞRETMEN' Dİ .